Layton’s Mystery Journey
سری جدید این بازی دوست داشتنی ارائه شده است.این بازی در ۵ سطح متفاوت ماجراجویی پر رمز و راز لیتون را ارائه می دهد.این بازی پرفروش ترین سری از بازی های لیتون می باشد و برای اولین باراست که در تلفن همراه ارائه می شود.
در قلب لندن به لیتون بپیوندید او در تلاش است که پدر گم شده خود پروفسور هرشل لیتون را با تلاش های زیاد پیدا کند.شما در محله های مشهور لندن مشغول جست و جو می شوید از مجلس پارلمان گرفته تا پل ها و برج ها را به دنبال کت لیتون که سوار بر دوچرخه خود است می روید همه جا همراه او هستید تا بتوانید توطئه را آشکار سازید و پدر گمشده اش را پیدا کنید.
به کت و نیز شرکت کمک کنید تا سرنح هایی پیدا کنند و راز این حادثه را آشکار کنند و حقیقت را کشف کننددو معمای اصلی را حل کنند.ظاهردفتر شرکت را تغییر دهید و آن را زیبا تر کنید و لباس ها مختلفی برای کت و برای حضور او در ماموریت های مختلف ارائه دهید.آیا کت می تواند پروفسور گمشده را پیدا کند؟
این بازی پر از چالش های نو آورانه ،شخصیت های جذاب و طرح های هوشمندانه و پرپیچ و تاب است. با نصب جدیدترن سری لیتون شما متوجه خواهید شد که حقیقت خیلی عجیب تر از داستان است.