بازی Bad Piggies HD عنوانی جذاب در سبک پازل میباشد که به تازگی توسط استودیو مشهور و محبوب Rovio ساخته و پرداخته شده و به صورت کاملا رایگان در فروشگاه گوگل پلی عرضه گردیده است. هم چنین بازی پیشرو تاکنون با مجموع آرا حدود ۶۰۰ هزار نفر امتیاز بالا ۴٫۳ از ۵٫۰ و بیش از ۵۰ میلیون بار دانلود را تجربه نموده است که نشان دهنده محبوبیت بازی در میان کاربران اندرویدی میباشد. با انواع و اقسام قطعات و ابزار های مختلف ماشین خود را بسازید و هدف های محول شده را تکمیل نمایید. تمامی قطعات و هم چنین راه اندازی کلی ماشین شما بر اساس قوانین فیزیک طراحی شده اند که قطعا چالشی هیجان انگیز را در مقابل شما قرار خواهند داد.

برخی از نقد های سایت های معتبر در رابطه با بازی:

– عنوانی بسیار سرگرم کننده و چالش برانگیز – سایت معتبر Kotaku

– بهترین عنوانی که تاکنون استودیو Rovio آن را ساخته است – سایت معتبر و مشهور IGN

– حتما این بازی را تجربه کنید – سایت معتبر Slide to Play

– اگر شما از این بازی و قطعات تشکیل دهنده آن لذت نمیبرید قطعا شما روح ندارید! – Yahoo/BGR

در عنوان فوق نیز همانند بازی های پرندگان خشمگین خوک های داستان ما به دنبال تخم های پرندگان میباشند ولی این بار از راهی متفاوت باید به آنها برسند. در بازی تعداد قطعات در اختیار شما قرار خواهد گرفت که باید با استفاده از آنها ماشینی را طراحی کنید تا توانایی رسیدن به هدف شما یعنی رسیدن به تخم های پرندگان را داشته باشد. با پیشروی در بازی هدف ها سخت تر و طراحی ماشین شما نیز پیچیده تر خواهد شد و کار تا جایی پیش خواهد رفت که شما تبدیل به طراحی حرفه ای در ساخت ماشین ها خواهید شد. ماشین هایی که برای ساخت آنها به طور قطع باید قوانین علمی و فیزیک را رعایت نمایید!

در بازی بیش از ۲۰۰ سطح چالشی وجود خواهد داشت که با دریافت ۳ ستاره کامل از هر یک از سطوح بازی ۴۰ سطح ویژه نیز برایتان آنلاک خواهد شد. جالب است بدانید که برخی از سطوح بازی نیازمند چند بار تکمیل شدن هستند تا بتوانید ۳ ستاره کامل را از آنها کسب کنید. لازم به ذکر است که تعداد سطوح با به روزرسانی های رایگان افزایش خواهند یافت و تا مدت های شما را سرگرم خواهند کرد.