Online Head Ball
این بازی آنلاین بیش از ۲۰ میلیون بازیکن دارد.شما می توانید به صورت زنده در یک مسابقه شرکت کنید و با دوستان خود و بازیکنان دیگر این بازی مسابقه دهید و با قدرت فوق العاده خود بر نتیجه بازی تاثیر بگذارید.
با برد در مسابقات مختلف شمار طرفداران خود را افزایش دهید و با استفاده از طلاهایی که از پبروزی در بازی کسب می کنید شخصیت بازی خود را همانگونه که دوست دارید شخصی سازی کنید.

حالت های مختلف این بازی یک سرگرمی بی پایان را به شما ارائه می دهند.شما می توانید درفصل های هفتگی این بازی به رقابت بپردازید و برنده جوایز این بازی شوید و از گیم پلی شگفت انگیز آن لذت خواهید برد.شما می توانید با دوستان خود بازی کنید و مهارت های خود را به آنها نشان دهید.همچنین می توانید در حالت آفلاین و بدون نیازبه دسترسی به اینترنت بازی کنید و با تکمیل مسابقات هدفدار خود و پیروزی در آنها طلا دریافت کنید.
از قدرت فوق العاده خود برای برنده شدن در مسابقات استفاده کنید.
شما می توانید با استفاده از ۱۱ قدرت فوق العاده خود مانند Freeze Ball, Fireball, Freeze Player, Big Goal, Clone Player و غیره بر حریفان خود برتری یابید.
شما باید عاقلانه از قدرت های ویژه خود استفاده کنید.زیرا اگر قدرت های ویژه شما با قدرت دفاع و مقابله روبه رو شود بی اثر خواهند شد.در همه شرایط به صورت استراتژیک اقدام کنید.