Defense Zone 3 Ultra HD
این نسخه از بازی با گرافیک های بسیار با کیفیت و با وضوح تصویر بهتر ارائه شده است.
بعد از مدت ها انتظار طولانی به بازی استراتژیک و اکشن محبوب خود خوش آمدید.در این بازی مناظر،سلاح های جدید و گزینه های بسیار دیگری ارائه می شود.هر بخش بازی اکنون پویا تر و شگفت انگیزتر خواهد بود.
هسته بازی هنوز هم یکسان است:ارتش دشمنان به سمت قلعه دفاعی شما حمله می کنندو شما باید تلاش کنید تا با استفاده از ابزارهای ضروری آنها را نابود کنید. اما اکنون آنها حتی قوی تر و خشن تر از همیشه هستند.شما به برج های قدیمی و سلاح های جدید دسترسی خواهید داشت و این شما هستید که تصمیم می گیرید بودجه خود را چگونه صرف کنید.آیا می خواهید برج های جدید بسازید و یا می خواهید برج های قدیمی را تقویت کنید و آنها را ارتقا دهید؟برج ها بسته به شدت حمله،سرعت شلیک و نوع خسارت ها متفاوت هستند و تنها راه پیروزی این است که آنها را با هم ترکیب کنیم بدین ترتیب آنها یکدیگررا ارتقا می دهند و قوی تر می سازند.

دانلود Defense Zone 3 Ultra HD 1.3.6 بازی فوق العاده منطقه دفاعی 3 اندروید
تنظیمات سطح دشواری انعطاف پذیراین بازی این امکان را فراهم می کند که بازیکنان از بازی خود لذت ببرند.اگر شما یک فرمانده با تجربه هستید قطعا به مبارزات علاقه دارید و شمارش معکوس را دقیقا جایی می دانید که حتی کسری از یک ثانیه برای موفقیت اساسی است.همه چیز به توانایی شما بستگی دارد و این که با آگاهی کامل برج خود را سازماندهی کنید.اگر شما یک بازیکن جدید هستید به آسانی می توانید خود را برای نبردهای مختلف آماده کنید.
در هر صورت نقشه ها ی طراحی شده و مجموعه ی گسترده ای از برج های مختلف گزینه های تاکتیکی برای شما فراهم می کنند.
با توجه به منظره های خیره کنننده ،برج های بلند وجلوه های ویژه موجود در این بازی مطمئنا چشم از صفحه نمایش بر نخواهید داشت.
تمام جنبه های بازی متعادل است از این جمله می توان استاتیک برج،قدرت دشمن،امکانات زمین و سلاح های ویژه را نام برد.شما هرگز از گیم پلی بسیار آسان در این بازی خسته نخواهید شد و هر سطح این بازی به گونه ای شما را به چالش می کشد.

دانلود Defense Zone 3 Ultra HD 1.3.6 بازی فوق العاده منطقه دفاعی 3 اندروید