Turbo Download Manager
TDM اولین برنامه ای است که در سال ۲۰۱۲سرعت در دانلود را برای دستگاه های اندروید به ارمغان آورده است.شما می توانید از مرورگر داخلی آن و یا هر نوع مرورگر دیگری مانند Dolphin, Firefox, Chrome و … برای به اشتراک گذاری لینک ها و یا به اشتراک گذاری صفحات وب با Turbo Download Managerاستفاده کنید و چندین فایل را با سرعت توربو دانلود کنید.ویدیو ها،فایل های صوتی،موسیقی،فایل های فشرده ،تصاویر ،اسنادو هر نوع فایل دیگری را به صورت مستقیم بر روی کارت حافظه خود ذخیره کنید.
TDMیک ابزار عالی برای کسانی است که دائما در ارتباط با وب هستند.توربو سرعت شما را با فعال سازی اتصالات متعدد و تنظیم آنها و با تنظیمات عملکرد با سرعت بیشتر افزایش می دهد.
شما می توانید در هر زمانی که می خواهید دکمه مکث را بزنید و دانلود را متوقف کنید و یا دکمه resume را برای ادامه عملکرد دانلود انتخاب کنید.
شما می توانید صفحه گوشی خود را خاموش کنید،حتی در این حالت هم عملکرد دانلود ادامه خواهد داشت و زمانی که فایل مورد نظر شما دانلود شود اطلاع رسانی خواهد شد.در صورتی که اینترنت شما ضعیف باشد این برنامه دانلود فایل را به صورت اتوماتیک در حالت resume قرار می دهد.