Contacts Backup & Restore
این برنامه شما را قادر می سازد که از دفترچه تلفن و مخاطبین خود به صورت کلی و یا انتخابی بکاپ و نسخه پشتیبان تهیه کنید و فایل نسخه پشتیبان را برای شما ایمیل می کند.این نرم افزار فایل های VCFرا از مخاطبین دفترچه تلفن شما می سازد که می تواند با یک کلیک در دستگاه شما بازیابی شود.بنابراین شما در هرصورت مخاطبین خود را در اختیار خواهید داشت.
*امکانات جدید:
تهیه نسخه پشتیبان به صورت خودکار:تنظیمات خودکار این برنامه بکاپ گیری را به اطلاع شما می رساند و بدین صورت به طورمنظم از مخاطبین شما نسخه پشتیبان تهیه می شود.
خرید درون برنامه:شما می توانید با خرید نسخه حرفه ای این برنامه تبلیغات را حذف کنید.در نسخه حرفه ای این برنامه نسخه پشتیبان به صورت خودکار تهیه می شود و نیازی به تعامل کاربر نیست.همچنین نسخه پشتیبان بدون باز کردن برنامه اجرا می شود.
*ویژگی های کلیدی:
به صورت آفلاین از مخاطبین شما بکاپ تهیه می کند.
ما هرگز به مخاطبین شما دسترسی نخواهیم داشت و فهرست مخاطبین شما امنیت لازم را دارد.
روند بازیابی مخاطبین در هر دستگاهی بسیار آسان است.(دستگا های IOS و Android)
این نرم افزار دارای گزینه ای برای ارسال همه مخاطبان و یا مخاطبانی که انتخاب شده اندو قابلیت اشتراک گذاری مخاطبین و ذخیره در حساب کاربری ایمیل خود است
قبل از تهیه نسخه پشتیبان مخاطبان را به صورت گروهی فیلتر کنید و سپس اقدام به پشتیبان گیری کنید.به عنوان مثال می توانید مخاطبان خود را به گروه های مختلفی مانند مخاطبین تلفن،مخاطبان ذخیره شده در سیمکارت،مخاطبین واتساپ،و… دسته بندی و فیلتر کنید.
این برنامه دارای گزینه جستجو است و بنابراین کاربر می تواند مخاطبین خاصی را جستجو کند و یک بکاپ از آن تهیه کند.
این نرم افزار به ۱۴ زبان مختلفی مانند انگلیسی، عربی،فرانسه،ایتالیایی،پرتغالی و بسیاری دیگر ارئه شده است و شما می توانید زبان برنامه را به راحتی تغییر دهید.