Gunship Rescue Force Battle 3d
این بازی یک بازی تیراندازی در دنیای هلیکوپترهاست.دشمنان تروریست نیرو های خود را آموزش داه اند تا در مقابل پایگاه نظامی شما مبارزه کنند.آنها اردوگاه پایگاه خود را در جنگل ساخته اند. این اقدام خطر بزرگی برای کشور شما به حساب می آیند.نیرو های دشمن با اسلحه ها خود و نیز به وسیله هلیکوپتر تا خط مقدم مرزهای شما آمده اند.این بازی یک نبرد بین شما و هواپیماهای جنگی دشمن است.
در این حمله نظامی شما باید بهترین نقش را برای حفاظت از پایگاه نظامی خود در مقابل دشمنان ایفا کنید.دشمن شما با هلیکوپترهای مختلف از جمله هلی کوپتر های سنگین و واقعی تجهیز شده است و شما باید به عنوان یک جنگجو و فرمانده موفق در مقابل این حملات بایستید.
شما باید مهارت های جنگی خود را ثابت کنید و در این حملات سخت زنده بمانید وبسیار هوشمندانه عمل کنید زیرا بسیاری از هلیکوپترهای دشمن با موشک های قدرتمند تجهیز شده است.این بازی در واقع تست شجاعت شماست، اما صبر کنید پلیس و ارتش نیز برای کمک به شما وارد عمل شوند.
در این ماموریت طولانی شما باید از مهمات خود به صورت هوشمندانه استفاده کنید.همچنین می توانید از موشک های RPGبرای محافظت از پایگاه خود استفاده کنید.این بازی دارای کنترل های انعطاف پذیری است.اردوگاه ها و کلبه های دشمن را نابود کنید.