Latest Newest Ringtones
این نرم افزار حاوی جدید ترین آهنگ های زنگ پاپ در حال حاضر است.هر یک از این آهنگ های زنگ گوشی دارای کیفیت بسیار بالایی است.این آهنگ ها برای تمام علاقه مندان به موسیقی لذت بخش خواهد بود زیرا دارای کیفیت صدای عالی،صدای واضح و بلند،صداهای خنده دار ،صداهای سه بعدی اطراف و موزیک های شگفت انگیز است .همه آهنگ ها زنگ ،برش های حرفه ای از بهترین آهنگ ها هستند.با استفاده از این نرم افزار می توانید به جدید ترین آهنگ های زنگ گوشی دسترسی پیدا کنید.
شما می توانید برای هریک از مخاطبین خود یک آهنگ زنگ در سبک های مختلف قرار دهید.
این نرم افزار حاوی زنگ های مختلف اس ام اس،زنگ های هشدار و اطلاع رسانی است. سریع این ترم افزار را دانلود کنید این نرم افزار باعث می شود که شما به بسیاری از شگفتی ها دست پیدا کنید.فراموئش نکنید جهان دارای صداهای رنگارنگ است.

اطلاعاتی درباره این نرم افزار:
دارای آهنگ های با کیفیت و نیز افکت های صدای شگف انگیز
استفاده از الگوریتم فشرده سازی برتر جهان،حفظ کیفیت صدای بسیار عالی و کم حجم کردن فایل های فشرده
هر یک از آهنگ های زنگ در این نرم افزار به دقت انخاب می شود .
در باره ما:
“Sound design studio” یک تیم خلاق و متخصص در تولید آهنگ های زنگ گوشی است.ما با تکنولوژی افکت صدا و نیز اصول حرفه ای صدا آشنایی کامل داریم ونیز دارای یک مجموعه کامل از افکت های زنگ گوشی هستیم.
ما برای بسیاری از یرند های شناخته شده و معتبر آهنگ های زنگ با کیفیت ساخته ایم.اکنون اینجا حضور داریم تا یک مجموعه بسیار عالی از اهنگ های زنگ را به صورت رایگان در اختیار شما قرار دهیم .
اگر این برنامه را دوست دارید لطفا نظرات با ارزش خود را برای ما ارسال کنید زیرا که این عما شما بهترین مشوق برای ما خواهد بود .اگر سوالس دارید می توانید با ما در ارتباط باشید.
سازگاری:
این نرم افزار با دستگاه های اندروید بسیار زیادی تست شده استتا مطمئن شود تجربه کاربری خوبی دارد.یرای مثال این نرم افزار با گوشی های Galaxy S7/ Galaxy s7 Edge,Galaxy S6 and Galaxy s6 Edge,Galaxy Note 7, Galaxy Note 6, Galaxy Note 5, Galaxy Note 4,Galaxy A9 , Galaxy A8 , Galaxy A7 ,Galaxy A5, Galaxy J7, HTC,Moto X, Samsung Galaxy S4, Google Nexus 5, LG G2 and Sony Xperia, HTC One M9+ تست شده است.
این نرم افزار برای اکثر گوشی های اندروید مناسب است.