Zoolax Nights:Evil Clowns Free
۶ شب در مغازه عتیقه فروشی زولاکس زنده بمانید.
به زولاکس خوش آمدید.شما در این بازی در نقش نگهبان هستید که یک مغازه عتیقه فروشی ترسناک را به عنوان سرمایه خریده اید.شما باید برای فرار از کابوس هاس پی شبانه با تاریکی روبه رو شوید.
این مغازه عتیقه فروشی با عروسک های بدنام قدیمی که به عنوان دلقک های شیطانی شناخته شده اند همراه است.شما باید دوربین های امنیتی را کنترل کنید تا بتوانید ۶ شب تاریک را در آنجا دوام بیاورید و این در حالی است که در این ۶ شب شما با معماهای شبانه و نیز چالش هایی در عتیقه فروشی Zoolax رو به رو خواهید بود.
دلقک های شیطانی دارای نیروهای مرموزو جادویی و ترسناک نفرین شده اند و دوست دارند شب ها به صورت مخفیانه حرکت کنند و مکان خود را تغییر بدهند.آنها زندگی شما را به یک کابوس شبانه تبدیل کرده اند.
بنابراین شما باید آنها را نظارت کنید و و دستورالعمل های شرکت را برای محافظت از خود دنبال کنید.
در این بازی دو نوع دوربین امنیتی برای نظارت وجود دارد:دوریبن نظارت سطح زمین و دورین نظارت بر سطح فاضلاب
هر شب شما با یک چالش جدید که این دلقک های شیطانی باعث آنها هستند رو به رو خواهید شد.دانشمندان Zoolax تمام وقت خود را برای کشف راز مخفی این دلقک های شیطانی نفرین شده گذاشته اند.این بازی تجربه ای وحشتناک و ترسناک برای شما خواهد بود.
هر شب، مدیر عامل شرکت Zoolax به شما دستورالعمل های دقیقی می دهد تا بتوانید در این بازی زنده بمانید.گرافیک های شگفت انگیز و تصاویر موجود این بازی را تبدیل به یک بازی بسیار وحشتناک کرده است.جلوه های صوتی و تصویری این بازی سطح جدیدی از ترس و وحشت را ایجاد می کند.
طراحی سه بعدی شخصیت ها و انیمیشن ها بازی را به صورت زنده ارائه می دهد.موسیقی متن اصلی بازی آن را وحشتناک تر می کند.
این بازی خاص هالوین را به دوستان و خانواده خود پیشنهاد کنید.
زبان ها: Русский، انگلیسی، 简体 中文، اسپانیایی، ایتالیایی، پرتغالی، فرانسه، دویچ، اندونزی، فارسی، 日本語، 한국어