“Galaxy on Fire 3 – Manticore” عنوانی زیبا و جذاب در سبک اکشن میباشد و به تازگی توسط استودیو مشهور و محبوب Deep Silver ساخته و پرداخته شده و به صورت رایگان در فروشگاه گوگل پلی عرضه گردیده است. هم چنین بازی پیشرو تاکنون با مجموع آرا حدود ۴ هزار نفر امتیاز ۴٫۱ از ۵٫۰ و بیش از ۵۰ هزار بار دانلود را تجربه نموده است.

مبارزات کهکشانی هیجان انگیز در محیطی خیره کننده:

سفینه فضایی خود را انتخاب کنید و مهارت های خود را در زمینه کنترل سفینه و مبارزات فضایی به چالش بکشید. ماموریت های پرتعداد بازی را تکمیل کنید و باس فایت های قدرتمند بازی را نابود نمایید. مبارزات بازی بسیار لذت بخش خواهد بود و گرافیک پر جزییات بازی لذت مبارزات را دو چندان خواهد کرد.

تشکیل تیم خود:

Galaxy on Fire 3 – Manticore تمامی کهشکان را در گوشی شما جای داده است. بازیکنان دیگر را به تیم خود دعوت نمایید و به سراغ مجرم های فراری در فضا بروید و پس از دستگیری آنها پاداش خود را دریافت نمایید. پیشرفت شما در بازی نسبت مستقیمی با توانایی های شما خواهد داشت.

برخی از نقدهای سایت های معتبر در رابطه با بازی Galaxy on Fire 3 – Manticore:

– بازی Galaxy on Fire 3 – Manticore یکی از برترین عناوین حماسی موجود در گوشی های هوشمند میباشد – سایت معتبر IGN Espana نمره ۸٫۳ از ۱۰

– عنوانی پر زرق و برق در سبک اکشن که پیشرفتی چشمگیر نسبت به نسخه های پیشین خود داشته است – سایت معتبر Pocket Gamer نمره ۹ از ۱۰

– عنوانی به شدت سرگرم کننده , با داستانی جذاب و گرافیکی فوق العاده زیبا – سایت معتبر KickMyGeek نمره ۸٫۵ از ۱۰

– مطمئن باشید که بازی پیشرو یکی از برگترین عناوین موجود برای گوشی های هوشمند میباشد – سایت معتبر Touch Arcade

دانلود Galaxy on Fire 3 - Manticore 2.1.3 بازی کهکشان در آتش 3 برای اندروید + دیتا