“Father and Son” عنوانی زیبا و جذاب در سبک ماجرایی میباشد و به تازگی توسط استودیو TuoMuseo ساخته و پرداخته شده و به صورت رایگان در فروشگاه گوگل پلی عرضه گردیده است. هم چنین بازی پیشرو تاکنون با مجموع آرا ۴۸۳ نفر امتیاز فوق العاده ۴٫۷ از ۵٫۰ و بیش از ۵۰ هزار بار دانلود را تجربه نموده است.

Father and Son عنوانی آرامش بخش به همراه داستانی درگیر کننده میباشد و برخلاف دیگر بازی های اکشن ذهن و خیال شما را با خود همراه خواهد کرد. داستان بازی در مورد بازدید یک پدر و پسر از موزه ملی باستان شنای ناپل میباشد جایی که در آن از بزرگترین آثار باستانی و گنجینه های تاریخ بشریت نگهداری میشود. در طول بازی و با بازدید از بخش های مختلف موزه میتوانید به گذشته سفر کنید و شاهد اتفاقاتی هیجان انگیز و حماسی باشید.

با سفر به گذشته میتوانید همراه با مردم شهر پمپی تنها چند ساعت قبل از انفجار کوه Vesuvius به شادی بپردازید و در انتها شاهد مرگ دردناک آنها در حادثه عظیم این شهر باشید. هم چنین میتوانید با سفر به مصر باستان چگونگی زندگی مردم آن زمان را مشاهده کنید و با آنها همراه شوید.

مدت اتمام بازی Father and Son تنها ۵۰ تا ۶۰ دقیقه خواهد بود اما قطعا تجربه ای ناب و منحصربفرد را در اختیارتان قرار میدهد که تا مدت ها از ذهنتان پاک نخواهد شد.

دانلود Father and Son v1.0.311 بازی پدر و پسر برای اندروید