Mobile Bank Refah نرم افزار همراه بانک رفاه کارگران برای گوشی و تبلت های اندرویدی می باشد. روند رو به رشد کاربرد انواع گوشی‌ های هوشمند تلفن همراه و رایانه‌ های لوحی و نیز استقبال گسترده از خدمات ارزش افزوده آنها موجب گردیده تا درخواستهای متنوعی ازخدمات بانکی بر روی موبایل به عنوان ابزاری مهم در بانکداری غیرحضوری مطرح گردد، لذا به منظور ایجاد وحدت رویه در ارائه خدمات بانکداری الکترونیک و توسعه و تکمیل خدمات آن، طراحی و تهیه سامانه موبایل بانک رفاه مبتنی بر سیستم عامل اندروید و جاوا انجام شده و آماده بهره‌برداری و ارائه به مشتریان است. از این پس مشتریان گرامی این بانک برای انجام بسیاری از خدمات دیگری نیازی به مراجعه به بانک و خودپرداز نداشته و می توانند این خدمات را از طریق این سامانه دریافت کنند.

نکته: مشتری گرامی ضمن تشکر از انتخاب موبایل بانک رفاه توصیه می‌شود جهت کاربرد بهینه این سامانه قبل از استفاده از نرم‌افزار مزبور حتماً راهنمای استفاده را مطالعه فرمایید.

دانلود Mobile Bank Refah 3.5.5 همراه بانک رفاه کارگران اندروید

Mobile Bank Refah توسط توسعه دهنده بانک رفاه برای کاربران اندرویدی عرضه گردیده است تا امکان انجام دادن برخی از کار ها بدون نیاز به مراجعه حضوری مشتریان به بانک انجام شود.