SWORD ART ONLINE;Memory Defrag” عنوانی زیبا و جذاب در سبک اکشن میباشد و به تازگی توسط استودیو مشهور و محبوب BANDAI NAMCO ساخته و پرداخته شده و به صورت کاملا رایگان در فروشگاه گوگل پلی عرضه گردیده است. هم چنین بازی پیشرو تاکنون با مجموع آرا حدود ۶۸ هزار نفر امتیاز فوق العاده ۴٫۷ از ۵٫۰ و بیش از ۱ میلیون بار دانلود را تجربه نموده است.

دانلود SWORD ART ONLINE;Memory Defrag 1.18.0 بازی هنر عدالت اندروید

بازی SWORD ART ONLINE یکی از برترین و محبوب ترین بازی های انیمیشنی در کشور ژاپن بوده و این بار جدیدترین نسخه آن با نام SWORD ART ONLINE;Memory Defrag در سبک اکشن و نقش آفرینی میهمان تمامی بازیبازان اندرویدی جهان میباشد. همراه با شخصیت های Kirito , Asuna و Leafa و دیگر شخصیت های اصلی انیمیشن و مانگا (کمیک های ژاپنی) SWORD ART ONLINE به نبرد با دشمنان خود پرداخته و آنها را نابود نمایید.

دانلود SWORD ART ONLINE;Memory Defrag 1.18.0 بازی هنر عدالت اندروید

هر یک از شخصیت های موجود در بازی دارای توانایی ها و مهارت های منحصربفردی هستند که میتوانید با پیشروی در بازی آنها را ارتقاء داده و قدرت های بیشتری را آنلاک نمایید. انواع و اقسام سبک های مبارزه در بازی گنجانده شده است. از مبارزات شمشیری و تیر و کمان گرفته تا مبارزات جادویی و اسلحه ای که هر کدام دارای نقاط قوت و ضعف مختلفی هستند و شما میتوانید با توجه به سبک مبارزه خود یکی از آنان را انتخاب نمایید.

اگر از طرفداران انیمه ها و حتی مانگا های ژاپنی هستید به هیچ وجه عنوان محبوب و جذاب SWORD ART ONLINE;Memory Defrag را از دست ندهید.

دانلود SWORD ART ONLINE;Memory Defrag 1.18.0 بازی هنر عدالت اندروید