“Oceanhorn” عنوانی زیبا و جذاب در سبک نقش آفرینی بوده و به تازگی توسط استودیو FDG Entertainment ساخته و پرداخته شده و به صورت رایگان در فروشگاه گوگل پلی عرضه گردیده است. هم چنین بازی پیشرو تاکنون با مجموع آرا حدود ۱۶ هزار نفر امتیاز ۴٫۲ از ۵٫۰ و بیش از ۱ میلیون بار دانلود را تجربه نموده است.

دانلود Oceanhorn v1.1.9 بازی نوک اقیانوس برای اندروید

پسرک داستان بازی روزی از خواب بیدار میشود و نامه ای از پدر خود را پیدا میکند: او رفته است. چه اتفاقی افتاده است؟ پسرک حال تنها چند تکه نوشته و یک گردنبند اسرار آمیز را در اختیار دارد.

پسرک حال باید در جهان خطرناک بازی به کاوش بپردازد. او باید در این راه با هیولاهایی قدرتمند مبارزه کند , سحر و جادوهای مختلف را یاد بگیرد و گنجینه های باستانی را کشف کند. از تمامی هوش و مهارت خود برای کشف اسرار سرزمین Arcadia استفاده کنید و هیولا باستانی Oceanhorn را نابود نمایید.

دانلود Oceanhorn v1.1.9 بازی نوک اقیانوس برای اندروید

عنوان Oceanhorn ترکیبی از داستان سرایی فریبنده , گیم پلی هیجان انگیز و گرافیک خیره کننده ۳ بعدی میباشد و تجربه ای بزرگ و فراموش نشدنی را در اختیارتان قرار خواهد داد. لازم به ذکر است که موسیقی بازی توسط دو تن از برترین موسیقی دانان جهان با نام های Nobuo Uematsu و Kenji Ito نواخته شده است.

دانلود Oceanhorn v1.1.9 بازی نوک اقیانوس برای اندروید