“Lords of the Fallen” عنوانی زیبا و جذاب در سبک اکشن میباشد که به تازگی توسط استودیو CI GAMES SA ساخته و پرداخته شده و با قیمت بالا حدود ۱۰ دلار در فروشگاه گوگل پلی عرضه گردیده است. هم چنین بازی پیشرو تاکنون با مجموع آرا ۱۹ نفر امتیاز ۴٫۴ از ۵٫۰ و بیش از ۵۰ بار دانلود را تجربه نموده است.

Lords of the Fallen شما را در نقش جنگجویی شجاع قرار خواهد داد و وظیفه شما نابودی هیولاهایی مرموز و قدرتمند میباشد. در هر یک از مبارزات بازی در مقابل دشمنی عموما عظیم الجثه قرار خواهید گرفت و باید با استراتژی موثر دفاع , جاخالی و حمله او را نابود نمایید. عنوان Lords of the Fallen چندی پیش برای کنسول ها و رایانه های شخصی عرضه شد و دارای گیم پلی فوق العاده زیبا و صد البته چالش برانگیز بود. حال در نسخه اندرویدی آن باید به ۳ جنگجو شجاع با نام های Harkyn , Yetka و Kaslo کمک کنید تا با نابودی هیولاهای شیطانی به ملکه آنها دسترسی پیدا کنند و یکبار برای همیشه او را نابود نمایند.

دانلود Lords of the Fallen v1.1.2 بازی سقوط خدایان برای اندروید - همراه دیتا + مود

نبردی نفسگیر با هیولاها

با استفاده از هوش , شجاعت و صد البته تیغه شمشیر خود با هیولاهایی قدرتمند مقابله کرده و آنها را نابود کنید. در برابر ضربات آنها ایستادگی کرده و به موقع جاخالی دهید و سپس با استفاده از کمبو های منحصربفرد و ویژه کار آنها را یکسره کنید.

کنترلر های روان و ساده

بازی هوش و سرعت عمل شما را به چالشی جدی رو به رو خواهد کرد. البته به لطف کنترلر های مجازی روان و ساده بازی و با کمی پیشروی میتوانید هیولاها را یکی پس از دیگری نابود سازید. اما یادتان باشد بازی همانند نسخه اصلی آن به هیچ وجه آسان نخواهد بود.

دانلود Lords of the Fallen v1.1.2 بازی سقوط خدایان برای اندروید - همراه دیتا + مود

انتخاب قهرمان خود

شما میتوانید با توجه به شیوه مبارزه خود از بین ۳ جنگجو فوق الذکر یکی را انتخاب کرده و با پیشروی در بازی و با ساخت سلاح ها , آیتم ها و زره های قدرتمند او را شخصی سازی نمایید.

اگر از طرفداران بازی های اکشن و نقش آفرینی هستید به هیچ وجه بازی Lords of the Fallen را از دست ندهید.

دانلود Lords of the Fallen v1.1.2 بازی سقوط خدایان برای اندروید - همراه دیتا + مود