سری جدید mass effect با نام Andromeda - معرفی بازی برای PC و PS4 و Xbox one

تاثیر فراگیر mass effect

سری جدید mass effect با نام Andromeda - معرفی بازی برای PC و PS4 و Xbox one

شرکت EA ، برای تاثیر گذاری بر روی عموم مردم، ویدیویی را منتشر کرده است که نام آن آندرومدا (Andromeda) است. سازندگان “بازی mass effect Andromeda” با انتشار این ویدیو خواستند به نتایج مورد نظرشان برسند و طرفداران این بازی را افزایش دهند تا بتواند تعدادی پیش سفارش برای این بازی پیدا کنند. همچنین سازندگان mass effect Andromeda با نگاهی اجمالی و مختصر به برخی از گیم پلی های مبارزه ای سعی کردند بهترین نوع بازی را در این زمینه (مبارزه ای) داشته باشند. از جمله ی ویژگی های بازی mass effect :

۱- ایجاد یک فضای عمیق و فوق العاده برای اکتشاف، که در این محیط شما باید به دنبال زره باشید، تا بتوانید شخصیت Ryder بازی را قوی تر کنید.

۲- وجود روکش های مخصوص در محیط بازی، برای وسایل نقلیه ی صحرانشینان.

۳- همچنین وجود بسته هایی که باعث افزایش سطح قدرت شخصیت آندرومدا (Andromeda) می شود، که فقط در حالت چند نفره اتفاق می افتد و همچنین این ویژگی تعداد طرفداران این بازی را زیاد کرده است.

سری جدید mass effect با نام Andromeda - معرفی بازی برای PC و PS4 و Xbox one

با توجه به ویدیویی که در ابتدا به آن اشاره شده است، به نظر می رسد که با گرفتن این بسته ها، قابلیت های شگفت انگیز و سلاح های باور نکردنی به شما داده می شود. در گیم پلی ذکر شده مشخص است که شخصیت های چند نفره در این بازی وجود دارد و با استفاده از قدرت می توانید زنده بمانید تا به مراحل جذاب تری از این بازی برسید.

بر اساس نوشته داخل تریلر ، این تریلر درون خود انجین ضبط شده است که نماینده ای از تجربه ی بازی کردن با این بازی فوق العاده می باشد و اگر می خواهید می توانید ویدیو را ببینید تا مطمئن شوید. بایوور (bioWare) بسیاری از جزییات را در مورد بازی mass effect به اشتراک نگذاشته است که از جمله ی آن می توانیم، به حالت چند نفره شدن آندرومدا (Andromeda) اشاره کنیم، اما به نظر می رسد که بسیار شبیه به بازی mass effect3 شده است، که در آن بازیکنان با موج عظیمی از بازیکنان دیگر روبرو می شوند. در میان غارت کردن بسته های موجود در بازی ، سلاح ها و آیتم هایی وجود دارند که می توان برای شخصی سازی کاراکتر ها استفاده کرد که باعث افزایش قدرت و مهارتشان خواهد شد.

سری جدید mass effect با نام Andromeda - معرفی بازی برای PC و PS4 و Xbox one

در این بازی شما با استفاده از مهارت های خارق العاده باید دشمنان روبرویتان را از بین ببرید تا بتوانید مراحل را پشت سر بگذارید. همچنین هر کدام از شخصیت های داستانی، قدرت ها و نیرو های خاص خودشان را دارند که می توانید در هنگام بازی از آن ها استفاده کنید. اما حتما این کار را با دقت کافی انجام دهید، تا بتوانید با کم ترین زمان بیشترین صدمه را به دشمن روبرویتان بزنید برای این کار سلاح های قدرتمند و قوی وجود دارند که می توانید از آن ها استفاده کنید.

سری جدید mass effect با نام Andromeda - معرفی بازی برای PC و PS4 و Xbox one

از جمله ویژگی منحصر به فردی که می توانیم به آن اضافه کنیم، وجود ماشین ها و خودرو های پیشرفته و ارتقاع یافته ایست که در صحرا ها وجود دارند و باید برای پیروزیتان از آن ها استفاده کنید. همچنین این ماشین ها قابلیت های منحصر به فردی دارند که باید در حین بازی به آن ها پی ببرید. آیتم های زیبایی که در این بازی زیاد به چشم می خورد، کشتاری است که در بازی صورت می گیرد پس شما باید از استراتژی خاصی استفاده کنید تا بتوانید از مراحل سخت و مشکلی که در ادامه بازی وجود دارد، بگذرید.

از جمله قسمت های هیجان انگیز این بازی می توان به ویژگی های دشمنانتان پرداخت، زیرا هر کدام از آن ها مانند افراد خودتان، ویژگی و قدرت منحصر به فردی دارند. آندرومدا (Andromeda) در ۲۱ مارس ، برای کنسول های بازی  PlayStation 4 , Xbox one  و  PC منتشر خواهد شد. در اواخره ماه گذشته EA یک تریلر سینمایی جدیدی را منتشر کرد که برخی از شخصیت های هم تیمی و شرور را نشان می داد.

منبع : بازی mass effect andromeda معرفی بازی و ویژگی های بخش چند نفره