“Gods of Olympus” عنوانی جذاب در سبک استراتژی بوده که به تازگی برای سیستم عامل اندروید عرضه گردیده و دارای امتیاز ۴٫۶ از ۵٫۰ در فروشگاه گوگل پلی میباشد. کنترل خدایان قدرتمند و باستانی کوه المپ را بر عهده گرفته و با همراهی هزاران جنگجو شجاع به سرزمین دشمنان خود حمله کرده و منابع آنان را به غارت ببرید و پادشاهی باشکوه خود را تشکیل دهید.

دانلود Gods of Olympus v5.2.32745 بازی خدایان المپ برای اندروید

کنترل کامل نبرد

فرمانده نبرد شما هستید کنترل خدایان خود را برعهده گرفته و با استفاده از استراتژی های مختلف به قلب سرزمین دشمن حمله کرده و ساختمان های دفاعی آن را از بین ببرید. هر یک از خدایان دارای قدرت های ویژه ای بوده که میتوانید از آنها در مواقع ضروری استفاده کنید. هم اکنون خدایانی از جمله زئوس , آتنا , هادس , آرس , آفرودیت , آرتیمس و آپولو در اختیار شما هستند

نبردهای ریل تایم

با پیوستن به گروهی میتوانید از هم گروهیان خود در مقابل حملات دشمن دفاع کنید. هم چنین آنها نیز میتوانید در زمان حمله به سرزمین شما از منابعتان محافظت کنند.

بدون زمان ساخت

تمامی ساختمان ها و ارتقاء های آنان به هیچ گونه زمانی برای تکمیل شدن نیاز نخواهند داشت و اگر سکه کافی داشته باشید میتوانید فورا تمامی آنها را بسازید. انواع و اقسام ساختمان های منحصربفرد با طرح های متنوع در بازی موجود است که با استفاده از آنان میتوانید استراتژی مورد نیاز خود را پیاده سازی نمایید.

سیستم پاداش منحصربفرد

هرگز سکه ای که به سختی به دست آورده اید را به آسانی از دست ندهید. به لطف سیستم پاداش جذاب بازی جوایز ارزشمندی به شما اهدا خواهد شد که البته برای دریافت این پاداش ها باید حملات موفقیت آمیز و دفاع های قهرمانانه را در اولویت قرار دهید.

دانلود Gods of Olympus v5.2.32745 بازی خدایان المپ برای اندروید

بازی Gods of Olympus آنلاین بوده و به اتصال دائمی اینترنت نیاز خواهد داشت.