PES2017 -PRO EVOLUTION SOCCER” جذاب ترین عنوان از بازی های فوتبال است که این بار یکی از بهترین ها خواهد بود. تجربه ی این بازی بروی موبایل می تواند یکی از جذاب ترین تجربه های موبایلی باشد . تیم مورد علاقه خود را انتخاب کنید و ترکیب بازی را ارنج کنید و به مسابقه بپردازید. حرکت بازیکنان را در زمین در اختیار بگیرید . در نسخه جدید این بازی حرکت بازیکنان بهبود زیادی داشته است . کافی است به نحوه ی پاس دادن و شوت زدن بازیکنان دقت کنید. همه باعث شده یک بازی زیبا در موبایل خود داشته باشید!
دانلود PES 2019 : PRO EVOLUTION SOCCER 4.1.0 بازی فوتبال تکاملی اندروید + دیتا
تیم ها و بازیکنان با اسامی واقعی

در این بازی اسامی تیم ها و بازیکنان از تیم های اروپایی گرفته تا تیم های آفریقایی و آسیایی همه به صورت واقعی قرار گرفته شده است. فوق العاده است وقتی اسامی ستارگان فوتبال مانند کریستیانو رونالدو و مسی و سوراز و …. همگی درست و واقعی باشند.

تیم یازده نفره ی برنده ی خود را بسازید!

شما می توانید از بین بازیکنان موجود یک تیم برای خود بسازید . از اوزیل با بالانس بدنی بالا استفاده کنید و همچنین از پیکه با قدرت فیزیکی بالا . قوی ترین تیم را بسازید و از بازی با آنها لذت ببرید. وقتش هست که به اسم خود یک تیم فوتبال اندرویدی داشته باشید.

“یوفا چمپیونز لیگ” امسال را با تیم های منتخب سال بازی کنید.

می توانید تیم های راه یافته به مسابقات UEFA امسال را ببینید و با آنها به رقابت بپردازید.

کنترلر جدید لمسی : انگشت خود را بکشید: پاس و ضربه بزنید : شوت !

کنترل بازی بهینه سازی شده است . وقتی با موبایل خود بازی اندروید می کنید .نیاز دارید که کنترل بازی ها در نهایت سادگی باشد ! این قابلیت در کنار یک بازی حرفه ای برای شما فراهم شده است . با کنترل ساده استاد بازی شوید و تکنیک خود را بالا ببرید. هیچ کوتاهی غیر از شما قابل قبول نیست.

بازی به صورت آنلاین است !

برای اجرای بازی احتیاج به اینترنت است . از اتصال گوشی خود به اینترنت (چه با سیم کارت و چه وای فای) مطمئن شوید.

ویژگی های رایگان و پولی بازی :

این بازی به صورت رایگان است ولی آیتم های پولی نیز دارد مانند سکه های  MyClub Coins که با پرداخت دلاری قابل خریداری است .

از همراهان عزیز اندرویدکده تقاضا میکنم اگر بازی را به درستی بروی گوشی خود تست کردند در قسمت نظرات مدل گوشی و بنویسید که درست نصب کردید تا بقیه دوستان نیز استفاده ببرند. مثل همیشه تشکر از شما

ویدیو گیم پلی بازی + ویدیو آموزش بازی PES 2017

در انتهای این نوشته ما ویدیو گیم پلی بازی PES 2017  و ویدیو آموزش بازی را برای شما عزیزان قرار داده ایم .