بازی The Bug Butcher عنوانی جذاب در سبک آرکید میباشد که به تازگی توسط استودیو Noodlecake ساخته و پرداخته شده و با قیمت بالا حدود ۴ دلار در فروشگاه گوگل پلی عرضه گردیده است. هم چنین بازی پیشرو تاکنون با مجموع آرا تنها ۲۴ نفر امتیاز قابل قبول ۳٫۷ از ۵٫۰ و بیش از ۱ هزار بار دانلود را تجربه نموده است.

عنوان The Bug Butcher در محیطی ۲ بعدی جریان خواهد داشت که دارای گرافیک هنری بسیار زیبا و دلنشینی میباشد. هم چنین در بسیاری از نقاط بازی اعمال طنزگونه به چشم خواهد خورد که بارها باعث لبخند زدن شما میشود. گیم پلی بازی بسیار ساده و روان طراحی شده است اما برای حرفه ای شدن در آن راهی طولانی و سخت را در پیش دارید. در طول بازی بارها و بارها باید واکنش های سریعی نشان دهید و از شخصیت اصلی بازی محافظت کنید. به علاوه طیف وسیعی از سلاح ها و مهمات در اختیار شما میباشد تا با لذتی وصف ناپذیر به شکار حشرات بدجنس بازی بپردازید.

مکانیک اصلی گیم پلی بازی از عناوین کلاسیک قدیمی الهام گرفته شده است یعنی جاخالی دادن های سریع و شلیک کردن های دقیق البته با ترکیب این مکانیک با عناصری مدرن حالتی جدید و جذاب شکل گرفته است. شخصیت اصلی بازی تنها قادر به شلیک به صورت عمودی میباشد و این ویژگی باعث سخت تر شدن بازی خواهد شد.

داستان بازی The Bug Butcher:

شخصیت اصلی بازی هری نام دارد و وظیفه او سفر به سیاره Zoit و پاک سازی مرکز تحقیقاتی آلوده در آنجا میباشد. تعدادی از دانشمندان هنوز زنده مانده اند و هری باید با جست و جو تمامی قسمت های این مرکز آنها را پیدا کرده و نجات دهد. البته داستان در این جا ختم نخواهد شد هری وظیفه خود را پاکسازی کامل مرکز تحقیقاتی از تمامی آلودگی ها میداند و شما نیز باید او را همراهی کنید. با پیشروی در بازی و کشتن حشرات سکه هایی را بدست خواهید آورد که نقشی موثر را در بازی ایفا میکنند. هم چنین با انواع و اقسام سلاح ها و مهمات موجود هری آماده سلاخی حشرات مرکز تحقیقاتی میباشد.

دانلود بازی کشتن حشرات The Bug Butcher v1.0.10 اندروید - همراه دیتا + مود