بازی Smashing The Battle عنوانی جذاب در سبک اکشن میباشد که به تازگی توسط استودیو Magic Cube ساخته و پرداخته شده و با قیمت حدود ۱ دلار در فروشگاه گوگل پلی عرضه گردیده است. هم چنین بازی پیشرو تاکنون با مجموع آرا حدود ۲ هزار نفر امتیاز بالا ۴٫۴ از ۵٫۰ و بیش از ۵۰ هزار بار دانلود را تجربه نموده است.

داستان بازی Smashing The Battle:

در سال ۲۰۸۵ کارخانه ای بزرگ و عظیم که وظیفه ساخت قطعات مولتی پلکس را بر عهده دارد مورد حملات سنگین هکرها قرار میگیرد و در نتیجه ربات های هوشمند داخل کارخانه هک شده و به کارکنان حمله میکنند و تمامی این اتفاقات باعث بروز حادثه ای عظیم و خونین میشود. حال وقت کمک شما فرا رسیده است با کنترل ۲ شخصیت منحصربفرد ربات های هک شده را نابود نمایید و از اتفاقات و هدف هکرها آگاه شوید.

Smashing The Battle یکی از برترین عناوین نقش آفرینی و اکشن در سیستم عامل اندروید میباشد که با داشتن گرافیک بسیار زیبا و گیم پلی سراسر اکشن کاربران زیادی را به سوی خود جذب کرده است. مبارزات بازی کاملا نفسگیر بوده و شخصیت های تحت کنترلتان از انواع و اقسام کمبوها و حرکات ویژه بهره میبرند که میتوانید از هر یک از آنان در زمان و مکان مناسب و برای نابودی دشمنان قدرتمند خود استفاده نمایید.

دانلود بازی نبرد فوق العاده Smashing The Battle v1.09 - همراه نسخه مود