از زمانی که استدیو های مختلف بازی سازی با ایده های خلاقانه اقدام به تولید بازی برای سیستم عامل اندروید کردند، بسیاری از فرمول های بازی سازی در سبک های گوناگون تغییر کرد. سبک پازل از آن دسته مواردی بود که به شدت دست خوش تغییر قرار گرفت و با ایده های جذابی همراه شد که نظر بسیاری از افراد را به طرف خود جلب کرد. تقریبا همه افراد دریافتند که قرار نیست سبک پازل همیشه جزء آن دسته از بازی های کسل کننده باشد که در حقشان اجهاف شده است. ایده های خلاقانه افراد توانست این سبک از بازی ها را دست خوش تغییرات عظیم قرار داده و حق آن ها را از دیگر بازی ها پس بگیرد!

عنوان Coffee Pot Terrarium نیز یکی از این دسته بازی های در سبک پازل می باشد که با ایده خلاقانه خود که البته گوشه هایی از آن را قبلا در بازی های دیگر دیده بودیم، توانسته است مورد استقبال خوبی واقع شود. این عنوان سرگرم کننده که قیمت نسبتا بالا ۳ دلاری دارد تا کنون نزدیک به ۱۰۰ بار از گوگل پلی دانلود شده و موفق به کسب امتیاز خوب ۴٫۶ از ۵ شده است. لازم به ذکر است که اگر این بازی به صورت رایگان در فروشگاه گوگل پلی منتشر شده بود، قطعا می توانست رکورد خوبی را در بخش دانلود ثبت نماید!

در عنوان Coffee Pot Terrarium شما می بایست به شخصیت اصلی داستان کمک کنید تا با استفاده از قابلیت های خود به هدفش برسد! شما برای رسیدن به هدفتان موانعی پیش رو دارید که باید از تمامی آن ها با موفقیت عبور نمایید. مسیر های خراب شده و دشمنان در کمین موانعی هستند که باید از آن ها عبور کرده و به هدفتان برسید. شما می توانید مسیری که در آن دشمن وجود دارد را با توانایی های خود نابود کرده و مسیر را دوباره از نو بازسازی کنید.

کنترل بازی Coffee Pot Terrarium با ۴ کلید که در سمت راست صفحه نمایش موجود است میسر می باشد و همچنین باید تمام هوش و حواس خود را به کار گیرید چراکه اولین اشتباه، آخرین اشتباهتان نیز خواهد بود!

با اینکه برای بازی های در این سبک، گرافیک بالا انتظار بی موردی است، اما شرکت سازنده بازی یعنی Brothers Flint گرافیک قابل قبولی را برای این بازی در نظر گرفته و کاملا شما را راضی نگه می دارد.

دانلود بازی پازلی قهوه جوش گلخانه Coffee Pot Terrarium v1.0.4 اندروید

اگر از طرفداران بازی های سبک پازل می باشید و می خواهید عناوین متفاوتی را در این سبک تجربه کنید، هرگز Coffee Pot Terrarium را از دست نداده و همین حالا آن را به صورت کاملا رایگان دانلود نمایید.