بازی Parallyzed عنوانی در سبک آرکید میباشد که به تازگی توسط استودیو Double Coconut ساخته و پرداخته شده و به صورت کاملا رایگان در فروشگاه گوگل پلی عرضه گردیده است. هم چنین بازی پیشرو تاکنون با مجموع آرا ۲۵۹ نفر امتیاز ۴٫۱ از ۵٫۰ و بیش از ۵۰ هزار بار دانلود را تجربه نموده است.

بازی Parallyzed عنوانی پلتفرمر میباشد که دارای گیم پلی منحصربفرد و زیبا میباشد و داستان آن در خوابی تاریک ولی دلنشین روایت خواهد شد. جالب است بدانید که بازی فوق یکی از فینالیست های جشنواره معتبر Google Play Indie Games میباشد و همین عامل میتواند زیبایی و جذابیت را تایید نماید.

داستان:

قرمز و آبی خواهرانی دوقلو هستند که عمیقا یک دیگر را دوست دارند ولی هر یک دارای شخصیت ها و ویژگی هایی منحصربفرد نیز میباشند. اما روزی و طی یک حسادت احمقانه قرمز خواهر خود آبی را هل میدهد و منجر به فلج شدن او میشود. پس از این اتفاق او متوجه میشود که میتواند وارد ذهن خواهر خود شود. حال قرمز که احساس گناه میکند میخواهد با کمک به خواهر خود او را از کما خارج کرده و باری دیگر او را به زندگی باز گرداند.

در طول بازی کنترل هر دو خواهر را به عهده خواهید داشت. در طول مراحل بازی و در هر زمانی میتوانید بین دو خواهر سوییچ کرده و کنترلشان را بدست بگیرید. در دنیای تاریک ذهن آبی موانعی خطرناک وجود دارند که قصدشان جلوگیری از بیدار شدن آبی میباشد با کنترل دقیقتان از موانع عبور کرده و داستان بازی را با پایانی خوب تکمیل نمایید.

برای سوییچ بین دو خواهر سمت راست صفحه نمایش و برای پرش از روی موانع سمت چپ صفحه نمایش را لمس نمایید.

دانلود بازی فلج Parallyzed v2.0.8 اندروید - همراه نسخه مود