Adobe Photoshop Mix نرم افزار رسمی فتوشاپ میکس شرکت ادوبی برای گوشی و تبلت های اندرویدی می باشد. فتوشاپ میکس یکی دیگر از محصولات فوق العاده شرکت ادوبی در زمینه ویرایش تصاویر در سیستم عامل اندروید است. شما با استفاده از این برنامه قدرتمند می توانید قسمتی از یک تصویر را برش داده و با تصاویر دیگر میکس کنید. هنگامی که یک قسمت دلخواه از عکسی را برای برش دادن انتخاب کردید می توانید به راحتی قبل و بعد از میکس با تصویر ثانویه رنگ آن را تغییر داده یا از افکت های موجود برای زیبا سازی آن استفاده کنید. ابزار هایی در برنامه قرار داده شدن اند که به شما توانایی بهبود کیفیت تصاویر را به راحتی ارائه می دهند. فتوشاپ میکس با قابلیت های کاربردی در هر زمان و هر مکانی امکان میکس تصاویر را به شما داده و به راحتی می توانید تولیدات خودتان را با دوستان و آشنایان از طریق رسانه های اجتماعی به اشتراک گذاشته تا افراد دیگر در نرم افزار های Photoshop CC یا فتوشاپ دسکتاپ به صورت پیشرفته بر روی آن ها کار کنند.

اگر شما هم از عاشقان عکاسی هستید استفاده از نرم افزار Adobe Photoshop Lightroom و Adobe Photoshop Express در کنار این برنامه می تواند دست شما را برای ایجاد تصاویر باکیفیت باز بگذارد و با اتصال به سرویس CREATIVE CLOUD می توانید یک همگام سازی فوق العاده را بین برنامه های مورد استفاده در دستگاه های مختلف ایجاد کنید.

دانلود Adobe Photoshop Mix 2.6.2.393 برنامه فتوشاپ میکس اندروید

Adobe Photoshop Mix توسط توسعه دهنده Adobe برای کاربران اندرویدی عرضه گردیده و تا این لحظه موفق به کسب امیتاز خوب ۳٫۸ از ۵ در گوگل پلی شده و بیش از ۱ میلبون بار به صورت رسمی دانلود شده است.