بازی “Pumped BMX 3” عنوانی جذاب در سبک ورزشی میباشد که به تازگی توسط استودیو Noodlecake ساخته و پرداخته شده و با قیمت بالا ۴ دلار در فروشگاه گوگل پلی عرضه گردیده است. هم چنین بازی پیشرو تاکنون با مجموع آرا ۴۳۲ نفر امتیاز فوق العاده ۴٫۹ از ۵٫۰ و بیش از چندین هزار بار دانلود را تجربه نموده است.

بدون شک بازی پیشرو یکی از بهترین بازی ها در سبک ورزش دوچرخه سواری BMX برای سیستم عامل اندروید میباشد. هم چنین Pumped BMX 3 نسخه سوم از سری بازی های Pumped BMX میباشد که نسبت به نسخه های قبلی خود پیشرفت قابل توجهی داشته و این پیشرفت در تک تک اجزا بازی قابل رویت خواهد بود. دوچرخه مورد علاقه خود را انتخاب کنید و ماموریت های چالشی و هیجان انگیز بازی را تکمیل نمایید. بیش از ۲۴ حرکت نمایشی در بازی وجود خواهد داشت که میتوانید با ترکیب آنها امتیازات خود را افزایش دهید. گیم پلی بازی , نمای دوربین و هم چنین گرافیک زیبا بازی عنوان Pumped BMX 3 به یکی از برترین ها در سبک خود تبدیل نموده است.

بیش از ۷۲۰ چالش و دستاورد در بازی گنجانده شده است و شما نیز باید با پیشروی در بازی هر یک از آنان را تکمیل نمایید. چالش ها به مرور سخت تر خواهند شد و مهارت های شما را به شکلی دقیق تست میکنند. ۶۰ مرحله در انتظار شما میباشد که برای تکمیل آنها باید به ۶ لوکیشن بسیار زیبا نظیر کوهستان , جنگل و غیره سفر کنید.

هم چنین کاراکترهای بازی از روی ورزشکاران حرفه ای BMX طراحی شده اند و ۱۵ عدد از آنها در دسترس شما خواهند بود. دوچرخه های زیبا و منحصربفردی نیز در بازی وجود دارند که با پیشروی در بازی میتوانید آنها را شخصی سازی کرده و تجهیزات آنها را ارتقاء دهید.

دانلود بازی دوچرخه سواری Pumped BMX 3 v1.0.3 اندروید