بازی Micro Machines عنوانی در سبک مسابقه ای میباشد که به تازگی توسط استودیو CHILLINGO ساخته و پرداخته شده و به صورت کاملا رایگان در فروشگاه گوگل پلی عرضه گردیده است. هم چنین بازی پیشرو تاکنون با مجموع آرا ۷۵۳ نفر امتیاز ۴٫۲ از ۵٫۰ و بیش از ۱۰ هزار بار دانلود را تجربه نموده است.

در بازی Micro Machines اتومبیل اسباب بازی خود را انتخاب کرده و در مسیر های بسیار زیبا و متنوع بازی به رقابتی آنلاین با دیگر بازیبازان پرداخته و به روش های مختلف آنها را از سر راه خود بردارید و پیروز مسابقات شوید. بازی Micro Machines توسط تیم حرفه ای و با سابقه Codemasters طراحی شده است و اگر شما نیز جزو طرفداران بازی های مسابقه ای آنلاین هستید بازی ماشین های میکرو قطعا شما را مجذوب خود خواهد کرد.

در ۱۸ مسیر بسیار جذاب و متنوع به رقابت با بازیکنان دیگر بپردازید مسیر هایی نظیر سینک آشپزخانه , میزهای بیلیارد و بسیاری دیگر در بازی گنجانده شده اند. ماشین کوچک و قدرتمند خود را انتخاب کنید و از مسیر های بازی لذت ببرید.

تمامی بازیبازان قدیمی با استودیو Codemasters آشنا هستند آنها کسانی بودند که این نوع سبک بازی را در سال ۱۹۹۰ ابداع کردند حال یکبار دیگر و با پیشرفت تکنولوژی همان افراد قدیمی همان نوع بازی را این بار برای دستگاه های هوشمند طراحی کرده اند و شاخصه اصلی آن را گیم پلی حماسی و رقابت های هیجان انگیز میدانند.

بیش از ۷۷ خودرو کوچک و اسباب بازی در مجموعه های مختلف در بازی حضور دارند از اتومبیل های عضلانی , آتش نشانی , پلیس گرفته تا اتومبیل های اسپرت , نظامی و حتی هاورکرفت ها و همگی آنها در انتظار شما خواهند بود.

رقابت های شما در طول بازی همیشه جوانمردانه نخواهد بود و بدین منظور میتوانید از انواع و اقسام سلاح ها برای نابودی دشمنان خود استفاده نمایید. هدف شما تنها پیروزی است و چگونگی رسیدن به آن اهمیتی نخواهد داشت.

۳ نوع ماموریت مختلف در بازی وجود دارد که برای تکمیل آنها نیاز به آیتم هایی خاص خواهید داشت و البته بیش از ۶۰ آیتم جذاب برای شما تدارک دیده شده است تا با استفاده از آنها توانایی های اتومبیل خود را افزایش دهید.

در مسابقات قهرمانی شرکت کرده و دیگر بازیبازان را در رقابت های هیجان انگیز شکست دهید. با بدست آوردن پیروزی های بیشتر رتبه شما نیز در لیدربورد بازی بهبود خواهد یافت و بازیبازان حرفه ای تری در مقابلتان قرار میگیرند.

عضو گروه مورد علاقه خود شده و یا با ساخت گروه خود دوستان را به آن دعوت نمایید و با شرکت در مسابقات گروه ها به صورت هفتگی از جوایز ارزشمند بازی بهره مند شوید.

دانلود بازی ماشین های میکرو Micro Machines v1.0.5.0001 اندروید