بازی Amazing Taxi Sim 1976 Pro عنوانی جذاب در سبک شبیه ساز میباشد که به تازگی توسط استودیو StrongUnion Games ساخته و پرداخته شده و با قیمت حدود ۱٫۴۵ دلار در فروشگاه معتبر گوگل پلی عرضه گردیده است. هم چنین بازی پیشرو تاکنون با مجموع آرا ۱۵۸ نفر امتیاز بالا ۴٫۸ از ۵٫۰ و بیش از ۵۰۰ بار دانلود را در سراسر جهان تجربه نموده است.

در بازی Amazing Taxi Sim 1976 Pro در نقش راننده ای تاکسی قرار خواهید گرفت و باید با گشت و گذار در مناطق مختلف شهر مسافران را در حال انتظار را پیدا کرده و آنها را به مقصد مورد نظرشان برسانید. بازی Amazing Taxi Sim 1976 Pro را به جرات میتوان یکی از برترین عناوین شبیه ساز تاکسی نامگذاری کرد این عنوان با داشتن ماموریت های جذاب و هیجان انگیز , گرافیک زیبا به همراه جزییات فراوان و هم چنین گیم پلی لذت بخش میتواند گزینه ای مناسب برای طرفداران عناوین شبیه ساز رانندگی باشد.

جالب است بدانید که با پیشروی در بازی میتوانید تاکسی های بهتر و زیباتری را خریداری کرده و با سرعت بیشتری مسافران خود را به صورت سالم به مقصدشان برسانید. گرافیک بازی به طرز شایسته ای طراحی شده و در این مورد هیچ گونه کاستی را احساس نخواهید کرد.

دانلود بازی تاکسی شگفت انگیز Amazing Taxi Sim 1976 Pro v0.4 اندروید - همراه نسخه مود