Pavilion عمارت کلاه فرنگی نام یک بازی پازلی و ماجرایی است که می تواند با گرافیک تحسین بر انگیز و خط داستانی بی نظیر شما را غرق در جهان اسرار آمیز خود نماید. ابتدای بازی هیچ متن آموزشی و تفهیمی برای کاربر به همراه ندارد و بلافاصله ماجرا جویی خود را شروع می کنید. گیم پلی بازی بر پایه تصور صوتی و تصویری بازیکن تدارک دیده شده است. با فعالیت و مشاهده، آرام آرام و قدم به قدم درباره گیم پلی پازلی و جهان بازی مواردی را یاد می گیرید. بازی Pavilion هم برای بازیکن و هم برای کاراکتر اصلی جهانی نا مانوس به ارمغان می آورد. مکانی که جلوه سورئال داشته و رویایی است. دنیایی که در آن واقعیت با فانتزی در تداخل است! جهان غیر قابل توصیف بازی تماما توسط دست طراحی شده است و از حیث جزئیات و زیبایی های دیداری هر کاربری را به وجود می آورد. گرافیک بازی در کنار موسیقی رویایی تجربه صوتی- تصویری فراموش نشدنی برای بازیکن به همراه خواهد داشت.

بازی “عمارت کلاه فرنگی” یک بازی زیبا، جذاب و بی نظیر برای سیستم عامل اندروید است که در سبک بازی های ماجرایی بوده و توسط استودیو بازی سازی NVIDIA Lightspeed Studios ساخته و پرداخته شده است. این عنوان از بازی های اندروید به سبب برخورداری از گرافیک حیرت انگیز و پرجزئیاتِ طراحی شده با دست، گیم پلی خاص و بی همتا و همچنین صدا گذاری الهام بخش می تواند برای هر بازیکنی تجربه ای تکرار نشدنی به ارمغان آورد.

دانلود بازی عمارت کلاه فرنگی Pavilion v1.02 اندروید - همراه دیتا + تریلر

شایان ذکر است که این بازی به تازگی در فروشگاه گوگل پلی به انتشار رسیده و دارنده نمره ۴٫۳ از سوی کاربران اندروید سراسر جهان است.

توجه: بازی برای دستگاه های NVIDIA SHIELD بهینه سازی شده است و برای اجرا به گیمپد فیزیکی نیاز دارد.