بازی Driving Zone: Japan عنوانی جذاب در سبک مسابقه ای میباشد که به تازگی توسط استودیو AveCreation ساخته و پرداخته شده و به صورت کاملا رایگان در فروشگاه گوگل پلی عرضه گردیده است. هم چنین بازی پیشرو تاکنون با مجموع آرا حدود ۲۶ هزار نفر امتیاز ۴٫۳ از ۵٫۰ و بیش از ۵ میلیون بار دانلود را تجربه نموده است که نشان دهنده محبوبیت بازی در میان کاربران اندرویدی میباشد.

عنوان فوق شبیه ساز مسابقات خیابانی با اتومبیل های ساخت کشور ژاپن میباشد. انواع و اقسام اتومبیل ها از شرکت های مختلف ژاپنی در بازی گنجانده شده است از اتومبیل های کلاسیک گرفته تا اتومبیل های مدرن و امروزی در بازی وجود خواهند داشت. طراحی تمامی اتومبیل ها با دقت فراوان و جزییات بالا ارائه شده و نمای داخل کابین هر یک از اتومبیل ها به صورت کاملا دقیق از روی مدل واقعی آنان شبیه سازی شده است. با توجه به گفته های سازنده بازی صدا موتور اتومبیل ها نیز با یکدیگر فرق داشته و کاملا واقعی میباشند.

مسابقات بازی در ۴ مسیر زیبا با آب و هوای مختلف دنبال خواهد شد از مسیر هایی که با شکوفه های درخت گیلاس تزیین شده اند تا جاده هایی که خانه ها و چراغ های سنتی کشور ژاپن را در شب و با جزییات بالا به کاربر نشان خواهد داد. هم چنین تنظیم آب و هوا و مسیر مسابقه نیز به صورت دستی قابل تنظیم است.

بازی به صورت رکوردزنی دنبال خواهد شد و با سبقت گرفتن نیز این رکورد افزایش خواهد یافت. بازی هیچ اجباری بر روی گاز دادن نخواهد داشت و شما میتوانید در آرامش کامل و با سرعتی مناسب بهترین رکورد خود را به ثبت برسانید. هم چنین بازی از قابلیت رقابت های آنلاین نیز پشتیبانی خواهد کرد و مهارت های شما را در رانندگی به چالش میکشد.

عنوان فوق دارای تنظیمات فراوانی در رابطه با اتومبیل ها میباشد به گونه ای که میتوانید با توجه به سبک رانندگی خود فیزیک اتومبیل را تغییر دهید. یکی از قابلیت های جالب بازی امکان ضبط ویدئو از گیم پلی میباشد و حتی امکان صحبت کردن در رابطه با گیم پلی از طریق هندزفری گوشیتان محیا خواهد بود. ویدئو های ضبط شده را میتوانید از طریق خود بازی ویرایش کرده و در شبکه های اجتماعی مختلف به اشتراک بگذارید.

اگر از طرفداران بازی های مسابقه ای هستید تجربه بازی پیشرو قطعا شما را مجذوب خود خواهد کرد.