Final Cut: Fame Fatale داستان بازی حول شخصیتی جریان پیدا می کند که ستاره جدید و در حال رشد پرده نقره‌ای بوده و آدری کویین نام دارد او ترجیح می‌دهد زندگی خصوصی‌ خود را پنهان نگاه دارد. اما شخصیتی به نام ورونیکا مالون که بازیگر رقیب اوست قصد دارد قبل از نمایش بزرگ بعدی دستان او را آلوده کند. او برای این عمل شرورانه شما را اجیر کرده است. حال شما هستید که باید تصمیم بگیرید که تن به این کار می دهید یا نه؟!

این بازیگر گوشه گیر چه رازی را پنهان کرده و چه ارتباطی با شخصی که اخیراً همراه او دیده شده است دارد؟ بهتر است مراقب باشید، همه چیز در این شهر آن طور که به نظر می رسد نیست!

دانلود بازی مشاهیر افسونگر Final Cut: Fame Fatale v1.0 اندروید - همراه دیتا + تریلر

بازی “مشاهیر افسونگر” یک بازی جدید، جذاب و زیبا برای سیستم عامل اندروید است که در سبک بازی های ماجرایی بوده و توسط استودیو بازی سازی Big Fish Games ساخته و پرداخته شده است. این عنوان از بازی های اندروید به سبب برخورداری از گرافیک پر جزئیات و خیره کننده، خط داستانی پر محتوا و جذاب و همچنین سبک گیم پلی محبوب می تواند گزینه خوبی برای دوست داران بازی های اشیای مخفی، ماجرایی و رازآلود باشد. شایان ذکر است که این بازی به تازگی در پلی استور به انتشار رسیده است و تا به این لحظه موفق به کسب نمره ۴٫۴ از سوی کاربران اندروید سراسر کره خاکی در فروشگاه گوگل پلی شده است.

توجه: این نسخه از بازی فول می باشد و تمامی بخش ها و مراحل در دسترس هستند.