بازی Titanfall: Frontline عنوانی در سبک کارتی میباشد که به تازگی توسط استودیو NEXON M ساخته و پرداخته شده و به صورت کاملا رایگان در فروشگاه گوگل پلی عرضه گردیده است. هم چنین بازی پیشرو تاکنون با مجموع آرا ۱۴۳ نفر امتیاز ۳٫۵ از ۵٫۰ و بیش از ۵ هزار بار دانلود را در سراسر جهان تجربه نموده است.

بازی شوتر Titanfall مدتی است که برای کنسول ها و کامپیوتر های شخصی عرضه گردیده است. حال عنوانی کارتی از بازی Titanfall این بار برای سیستم عامل اندروید منتشر گردیده است تا دیگر کاربران را با دنیای هیجان انگیز این بازی آشنا نماید.

همان طور که گفته شد بازی فوق در سبک عناوین کارتی میباشد و شما در آن به عنوان فرمانده تایتان ها و خلبان های آنها ایفا نقش خواهید کرد. کارت های مورد علاقه خود را انتخاب کرده و با استراتژی مخصوص خود به نبرد با دیگر فرماندهان پرداخته و ارتش آنها را شکست دهید. با پیشروی در بازی میتوانید کارت های قوی تری را آنلاک نموده و از تمامی قدرت های خود علیه رقبا استفاده نمایید.

شکست دادن رقیبان: با استفاده از استراتژی های قدرتمند و موثر دیگر فرماندهان بازی که البته کاربران دیگر در سراسر جهان هستند را در نبرد های نفسگیر شکست دهید. با هر بار پیروزی پاداشی ارزشمند به شما تعلق خواهد گرفت و میزان امتیازاتتان نیز در لیدبورد بازی بهبود میابد.

انتخاب ارتش خود: صدها نوع کارت منحصربفرد از تایتان ها و خلبان ها در بازی گنجانده شده است که با توجه به نوع مبارزات خود میتوانید هر یک از آنان را انتخاب نمایید.

ساخت جوخه خود: تیم تخصصی و قدرتمند از بهترین افراد را جمع کرده و ماموریت های هیجان انگیز بازی را تکمیل نمایید. بهترین استراتژی را برای نابودی دشمن استفاده کنید و به آنان اجازه نفوذ ندهید.

آموزش نیروهای خود: هر یک از کارت های بازی دارای قابلیت ارتقاء میباشند. آنها را آموزش دهید تا به شکل افسانه ای خود تبدیل شوند و سپس آنها را با قدرت های ویژه تجهیز نمایید و آماده نابودی رقبا خود شوید.

مبارزه در حالت داستانی: بازی دارای کمپینی داستانی خواهد بود که دارای ماموریت های متنوع و نفسگیری میباشد ارتش خود را آماده کنید و جهان بازی را کشف نمایید.

دانلود بازی سقوط تایتان: خط مقدم Titanfall: Frontline v1.0.15816 اندروید - همراه تریلر