بازی Construction Machines 2016 عنوانی در سبک شبیه ساز میباشد که به تازگی توسط استودیو PlayWay SA ساخته و پرداخته شده و به صورت کاملا رایگان در فروشگاه گوگل پلی عرضه گردیده است. هم چنین بازی پیشرو تاکنون با مجموع آرا حدود ۲۵۰۰ نفر امتیاز ۳٫۹ از ۵٫۰ و بیش از ۵۰۰ هزار بار دانلود را تجربه نموده است.

اگر از طرفداران بازی های ساخت و ساز و یا تخریب هستید تجربه بازی فوق نیز قطعا خالی از لطف نخواهد بود. در نقش رئیس شرکت ساخت و ساز قرار گرفته و با تکمیل پروژه های مختلف و گوناگون کسب و کار خود را افزایش دهید و به سراغ پروژه های بزرگتر و حرفه ای تر بروید. در این بازی کنترل ۴ ماشین ساخت و ساز نظیر بیل مکانیکی و جرثقیل را بر عهده خواهید گرفت و باید ماموریت های محول شده را به درستی به اتمام برسانید.

در بازی انواع مختلفی از ماموریت های ساخت و ساز و یا تخریب گنجانده شده است ماموریت های نظیر ساخت کمپین ها , ساخت خانه های مختلف و یا حتی ساخت دفاتر نگهبانی پارک ها جزوی کوچک از وظایف شما خواهند بود. هم چنین گرافیک بازی به بهترین شیوه طراحی شده است و محیط های آن با کیفیت بالا و جزییات مطلوب قابل مشاهده میباشد. هم چنین گیم پلی بازی به صورت ساده و روان ایجاد شده و سختی کنترل ماشین آلات درون بازی نیز متعادل خواهد بود تا حسی واقع گرایانه را به کاربر القاء کند.