بازی Oz: Broken Kingdom عنوانی در سبک نقش آفرینی میباشد که به تازگی توسط استودیو NEXON M ساخته و پرداخته شده و به صورت کاملا رایگان در فروشگاه گوگل پلی عرضه گردیده است. هم چنین بازی پیشرو تاکنون با مجموع آرا حدود ۳۵۰۰ نفر امتیاز ۴٫۰ از ۵٫۰ و بیش از ۵۰ هزار بار دانلود را تجربه نموده است.

نیرو های تاریکی در حال پیشروی در پادشاهی صلح آمیز و زیبا آز هستند و هر آنچه که مشاهده کنند را نابود خواهند کرد. همراه با بهترین و شجاع ترین قهرمانان سرزمین نظیر شیر شجاع , مترسک و مرد آهنی به نبرد با موجودات شیطانی پرداخته و آنان را نابود نمایید. و باری دیگر شکوه و عظمت سرزمین را باز پس بگیرید.

آنلاک کردن قدرت های غیرقابل تصور

هر یک از قهرمانان بازی دارای شیوه حمله منحصربفرد و قدرت های ویژه ای هستند که میتوان با پیشروی در بازی آنها را آنلاک نموده و ارتقاء دهید. با جمع آوری آیتم های قدرتمند کاراکتر های خود را ارتقاء داده و نیرو های آنان را آنلاک نمایید و از آنها برای نابودی دشمنان سرزمین استفاده کنید.

مبارزه برای نجات پادشاهی

انواع و اقسام موجودات شیطانی و باس فایت های نیرومند در بازی حضور خواهند داشت که نبرد با آنها به هیچ وجه آسان نخواهد بود. نیرو های تاریکی تمام سرزمین را اشغال کرده اند و شما باید با سفر به مناطق مختلف سرزمین و نبردی نفسگیر با آنها مناطق از دست رفته را باز پس گیرید.

جمع آوری آیتم های جادویی

با پیشروی در بازی علاوه بر ارتقاء قدرت های کاراکتر های خود میتوانید آیتم هایی جادویی را نیز بدست آوردید و از آنها برای احضار نیروهای طبیعی و جادویی استفاده نمایید و قهرمانان خود را در جنگ های سخت پشتیبانی کنید.

نبرد در آرنا سرزمین آز

در حالت PVP بازی میتوانید با دیگر بازیکنان در سراسر جهان به نبرد بپردازید تا به بهترین مبارز بازی تبدیل شوید. در این بخش توانایی های هر یک از کاراکتر های شما به همراه استراتژی مبارزه تان بسیار موثر خواهد بود. هم چنین با بدست آوردن پیروزی های متعدد لیگ شما و هم چنین رتبه تان در لیدربورد بازی بهبود خواهد یافت و پاداش های بزرگتری را دریافت خواهید کرد.

دانلود بازی آز: پادشاهی شکست خورده Oz: Broken Kingdom™ v3.1.5 اندروید - همراه تریلر