بازی Ultimate Ninja Blazing عنوانی جذاب در سبک اکشن میباشد که به تازگی توسط کمپانی مشهور و محبوب BANDAI NAMCO ساخته و پرداخته شده و به صورت کاملا رایگان در فروشگاه گوگل پلی عرضه گردیده است. هم چنین بازی پیشرو تاکنون با مجموع آرا حدود ۸۷ هزار نفر امتیاز بالا ۴٫۴ از ۵٫۰ و بیش از ۵ میلیون بار دانلود را تجربه نموده است.

اگر با سری عناوین مشهور Ultimate Ninja آشنا باشید قطعا کاراکتر محبوب NARUTO SHIPPUDEN را نیز به خاطر خواهید آورد. در اولین عنوان از این سری بازی ها که برای سیستم عامل اندروید و گجت های اندرویدی عرضه گردیده است در نقش ناروتو قرار خواهید گرفت و به نبردی هیجان انگیز با دشمنان قدرتمند خود خواهید پرداخت.

تیمی قدرتمند از شخصیت های انیمه ناروتو را جمع کرده و در نبرد های استراتژیک دشمنان خود را نابود نمایید. هر یک از کاراکتر های بازی دارای مهارت و قدرت های منحصربفردی هستند که شما را برای رسیدن به پیروزی کمک خواهند کرد. با پیشروی در بازی میتوانید کاراکتر های قدرتمند تری را آنلاک نموده و یا با ارتقاء توانایی های کاراکتر های خود ماموریت های بازی را تکمیل نمایید. هم چنین میتوانید با ترکیب کردن مهارت های تیم خود کمبو های هیجان انگیز و نفسگیری را ایجاد کنید.

همان طور که گفته شد بازی دارای شخصیت های گوناگونی است که هر یک دارای توانایی های منحصربفردی میباشند که با توجه به نوع مبارزات خود میتوانید از آنها استفاده کنید. البته برخی از کاراکتر های بازی علاوه بر توانایی های معمولی دارای قدرت های ویژه و مرموزی نیز خواهند بود. بازی دارای قابلیت نبرد های PVP آنلاین نیز میباشد و شما را قادر خواهد ساخت تا کاربران دیگر در سراسر جهان به رقابتی هیجان انگیز مشغول شوید.

علاوه بر ویژگی های گفته شده حالت داستانی نیز در بازی حضور خواهد داشت و داستان کاراکتر ناروتو را روایت خواهد کرد. در این حالت صحنه های سینماتیک معروف انیمه گنجانده شده است و نبرد ها نیز نفسگیر تر دنبال خواهد شد. هم چنین بازی دارای حالتی به نام Phantom Castle میباشد در این حالت باید با دشمنان این قلعه مبارزه نموده و به بالاترین نقطه آن صعود کنید. ماموریت های این حالت تنها در زمان هایی ویژه در دسترس هستند و جوایز بزرگی نیز برای آن تدارک دیده شده است.

دانلود بازی آخرین نینجا Ultimate Ninja Blazing v2.26.0 اندروید