بازی CELL 13 PRO عنوانی در سبک پازل میباشد که به تازگی توسط استودیو errorsevendev ساخته و پرداخته شده و با قیمت حدود ۳ دلار در فروشگاه گوگل پلی عرضه گردیده است. هم چنین بازی پیشرو تاکنون با مجموع آرا تنها ۲ نفر امتیاز کامل ۵٫۰ از ۵٫۰ و بیش از ۵ بار دانلود را تجربه نموده است.

شما در سلولی بسیار بزرگ به دام افتاده اید و برای خارج شدن از آن باید تعداد زیادی از پازل های چالشی و شگفت انگیز را حل نمایید. در طول بازی با کاراکتر های دوست داشتنی برخورد خواهید کرد که هر یک نقشی مهم را در پیشبرد بازی ایفا میکنند. پازل های بازی به صورت کاملا خلاقانه و نوآورانه طراحی شده اند و شما نیز باید به کمک هوش خود و هم چنین قوانین فیزیک آنان را تکمیل کنید.

شروع بازی کاملا ساده رخ خواهد داد شما در ابتدا وارد سلول شماره ۱ خواهید شد و باید برای رسیدن به سلول های بعدی راه خروج را پیدا کنید. با پیشروی در بازی متوجه خواهید شد که خارج شدن از یک سلول به هیچ وجه آسان نمیباشد و باید در این راه از هوش و خلاقیتتان استفاده نمایید. انواع و اقسام آیتم های مفید در هر یک از سلول ها وجود خواهند داشت که برای بیرون رفتن از سلول به آنها نیاز پیدا میکنید از جمله این اشیا میتوان به جعبه ها , آسانسور , پل لیزری , توپ و از همه مهمتر به پورتال ها اشاره کرد.

بازی فوق عنوانی با محیط های حقیقی و موسیقی های لایسنس شده میباشد که آزادی عمل قابل توجهی را برای حل پازل ها در اختیار کاربر قرار خواهد داد. به هر روشی که میتوانید پازل ها را تکمیل کنید هیچ گونه محدودیت زمانی وجود ندارد. هم چنین بازی پیشرو توسط سازندگان عنوان تحسین شده Laserbreak ساخته شده است و به سادگی نمیتوان از تجربه آن دست کشید.