بازی Crush Your Enemies عنوانی در سبک استراتژی میباشد که به تازگی توسط استودیو Gambitious Digital Entertainment ساخته و پرداخته شده و به صورت کاملا رایگان در فروشگاه گوگل پلی عرضه گردیده است. هم چنین بازی پیشرو تاکنون با مجموع آرا ۸۱۴ نفر امتیاز ۴٫۵ از ۵٫۰ و بیش از ۵۰ هزار بار دانلود را در سراسر جهان تجربه نموده است.

همه ما به اندازه های مختلف با جهان های کلیشه ای و تکراری شوالیه ها شجاع , الف های با وقار و کوتوله های عاشق طلا آشنا هستیم. حال این بازی نیز یکی دیگر از این جهان ها را با نام Generia به ما معرفی خواهد کرد. خوشبختانه جهان بازی آنچنان پیرو قوانین فانتزی سه جهان مذکور نمیباشد. خلاصه سرزمین های بازی غارت و کشتن دشمنان میباشد. میزبانان شما وحشی ها میباشند و چندان نیز با ادبانه با شما صحبت نخواهند کرد البته شما نیز اینگونه خواهید بود.

همان طور که گفته شد بازی در سبک استراتژی میباشد. البته همانند دیگر عناوین استراتژی امروزه نیازی نیست که برای پیروزی در یک حمله یک ساعت وقت نیاز داشته باشید. کلیت ماجرا بدین گونه است که حمله خود را برنامه ریزی میکنید و با ارتشی از وحشی ها تنها در چند دقیقه قبیله ای دیگر از وحشی ها را غارت خواهید کرد و در نتیجه پیروز خواهید شد. البته همان طور که گفته شد مدت حمله در چند دقیقه میباشد اما چگونگی حمله و استراتژی شما بسیار مهم خواهد بود زیرا طرف مقابل نیر همانند شما وحشی هستند.

با پیشروی در بازی میتوانید نیروهای جدیدتری استخدام کنید و از آنها برای سرکوب مخالفان خود استفاده نمایید. منابع خود را مدیریت کنید و با انتخاب درست نیروها و طراحی کم نقص حمله به قبیله های دیگر مناطق بازی را تحت تصرف خود در آورید.