بازی Blocky Traffic Racer عنوانی جذاب در سبک مسابقه ای میباشد که توسط استودیو Fast Free Games ساخته و پرداخته شده و به صورت کاملا رایگان در فروشگاه گوگل پلی عرضه گردیده است. هم چنین بازی پیشرو تاکنون با مجموع آرا حدود ۱۹ هزار نفر امتیاز بالا ۴٫۴ از ۵٫۰ و بیش از ۱ میلیون بار دانلود را تجربه نموده است.

اگر از طرفدران عناوین مسابقه ای و رکوردی هستید بازی فوق با داشتن حجمی کم قطعا میتواند تا مدت ها شما را سرگرم نماید. با اولین ورود به بازی توجه تان به گرافیک بسیار زیبا و جذاب بازی جلب خواهد شد که میتوان یکی از نقاط قوت عنوان پیشرو را گرافیک زنده و پر انرژی آن دانست. گیم پلی بازی بسیار روان و ساده طراحی شده است به گونه ای که هیچ گونه مشکلی در کنترل اتومبیل خود نخواهید داشت. همان طور که گفته شد بازی در سبک عناوین رکوردی ساخته شده است و شما باید با انتخاب اتومبیل خود بهترین رکورد خود را در ترافیک موجود در بزرگراه های بازی به ثبت برسانید. با پیشروی در بازی ترافیک سنگین تر و سبقت گرفتن از دیگر اتومبیل ها سخت تر خواهد شد. البته در طول مسیر سکه هایی برای جمع آوری وجود دارند که میتوانید از آنها برای خرید اتومبیل های قوی تر و سریع تر استفاده نمایید تا رکورد بهتری ثبت نمایید.

بازی دارای لیدبورد آنلاین میباشد که میتوانید نفرات برتر جهان از لحاظ رکورد گیری را در آن مشاهده کنید. طراحی اتومبیل ها و محیط بازی و هم چنین گیم پلی آن با کمترین نقص موجود طراحی شده اند و تجربه ای دلنشین را در اختیار بازیبازان قرار خواهند داد.