بازی Island Survival Simulator 3D عنوانی در سبک شبیه ساز میباشد که به تازگی توسط استودیو Cartoon World Games ساخته و پرداخته شده و به صورت کاملا رایگان در فروشگاه گوگل پلی عرضه گردیده است. هم چنین بازی پیشرو تاکنون با مجموع آرا حدود ۴ هزار نفر امتیاز ۳٫۴ از ۵٫۰ و بیش از ۵۰۰ هزار بار دانلود را تجربه نموده است. این بار نیز در نقش فردی رها شده در جزیره ای دور افتاده قرار خواهید گرفت و باید با کاوش در جزیره , دفاع در برابر حیوانات و شکارچیان و پیدا کردن غذا و سر پناه برای زنده ماندن تلاش کنید.

همان طور که گفته شد شما در جزیره ای دور افتاده رها شده اید و باید برای بقا و زنده ماندن در جزیره تلاش کنید. در جزیره بازی به کاوش بپردازید و از اسرار و رموز آن آگاه شوید. سلاح های ضروری برای زنده ماندن را پیدا کنید و از آنها برای شکار ماهی ها و یا دفاع از خود در برابر حیوانات وحشی و هم چنین شکارچیان استفاده نمایید. برای خود سرپناه و آذوقه تهیه کنید و از مناظر زیبا و جذاب بازی لذت ببرید.

با قطع درختان و هم چنین جست و جو در غار ها میتوانید آیتم های لازم برای ساخت سلاح و سرپناه را بدست آورید. ماهی ها و دیگر حیوانات اهلی موجود در جزیره را با استفاده از سلاح های اولیه شکار کنید. هم چنین میتوانید از مواقع خطر از سلاح های خود برای حفظ جانتان استفاده نمایید. با ساخت پناهگاه میتوانید مواد غذایی و آیتم های ضروری را در آن ذخیره کنید. البته بدانید که دشمنان شما تنها حیوانات نیستند بلکه شکارچیان نیز به دنبال آیتم ها و مواد غذایی شما میباشند و وظیفه تان جلوگیری از انجام این کار است. محیط بازی بسیار زیبا و جذاب طراحی شده است و قطعا تجربه ای دلنشین را در اختیارتان قرار خواهد داد هم چنین بدانید که با فرا رسیدن شب این جزیره زیبا چندان روی خوشی به شما نشان نخواهد داد.

با پیشروی در بازی میتوانید مهارت های مبارزه و بقا خود را ارتقاء دهید و با کاوش در بازی سلاح ها و آیتم های قدرتمند تری را پیدا نمایید. انواع و اقسام سلاح ها برای شکار و دفاع در بازی وجود دارند و هم چنین گنجینه های بسیاری در گوشه و کنار جزیره مخفی شده اند. به یاد داشته باشید که شرط زنده ماند در جزیره کاوش , مبارزه و شکار میباشد پس برای زنده ماندن تلاش کنید.