بازی Cube Farm: Skyland Craft عنوانی در سبک شبیه سازی میباشد که به تازگی توسط استودیو VNG GAME STUDIOS ساخته و پرداخته شده و به صورت کاملا رایگان در فروشگاه گوگل پلی عرضه گردیده است. هم چنین بازی پیشرو تاکنون با مجموع آرا ۵ هزار نفر امتیاز ۴٫۴ از ۵٫۰ و بیش از ۵۰۰ هزار بار دانلود را تجربه نموده است. در سرزمینی مکعبی شکل که در میان آسمان پهناور قرار گرفته است شروع به کشاورزی کنید و مهارت های خود را در این زمینه به چالش بکشید.

داستان Cube Farm: Skyland Craft:

همگی با داستان جک و لوبیای سحر آمیز آشنایی دارید. جایی که پسری به نام جک با کاشتن لوبیایی سحر آمیز و رشد عجیب آن به سرزمین غولی شرور دسترسی پیدا میکند. اما غول داستان ما با دنبال کردن جک به محل زندگی او میرسد و خانه جک و تمامی روستاییان را با خاک یکسان میکند. اما هنوز امیدی برای ساکنین روستا باقی مانده است و آن سرزمین غول شرور میباشد سرزمینی مقدس با نام Skyland. حال این سرزمین به تکه های زیادی تقسیم شده است و جک و هم چنین دوستان او میتوانند در هر یک از این تکه ها و به دور از غول بدجنس داستان زندگی نمایند.

در جهان پیشین سرزمین Skyland چهار غول زندگی میکرده اند. اما با اتفاقاتی که طی سالها در سرزمینشان رخ داده است آنها نیز از بین رفته اند. حال شما باید با برگرداندن آنها سیستم دستاورد های بازی را آنلاک نمایید. این چهار غول عبارتند از:

– The Minor: او غول خاک و کود است و میتواند در کسری از ثانیه کوهی را به تپه ای خاک تبدیل نماید.

– The Deft: او با سنگ و فلز قادر به ساخت ظریف ترین ابزار و آیتم ها و صد البته قدرتمندترین آنها میباشد یادتان باشد او از موسیقی متنفر است.

– The Green Giant: او غولی ساده , تنها و مهربان است و همیشه گرسنه خواهد بود و شما باید از راز های او آگاه شوید.

– The Mother Ator: او مادر تمامی غول هاست. او یک رهبر و محافظ دروازده بود با از بین رفتن او غول بدجنس داستان هرج و مرج را با خود به Skyland آورد.

دانلود بازی مزرعه مکعبی Cube Farm: Skyland Craft v1.1.255a اندروید - همراه نسخه مود