بازی Stickman Ghost Warrior عنوانی در سبک اکشن میباشد که به تازگی توسط استودیو Stick Ghost Studio ساخته و پرداخته شده و به صورت کاملا رایگان در فروشگاه گوگل پلی عرضه گردیده است. هم چنین بازی پیشرو تاکنون با مجموع آرا ۱۲ هزار نفر امتیاز ۴٫۳ از ۵٫۰ و بیش از ۱ میلیون بار دانلود را تجربه نموده است. در بازی فوق در نقش سامورایی قدرتمند قرار خواهید گرفت و با با انواع و اقسام سلاح ها دشمنان متعدد خود را نابود سازید.

داستان بازی در مورد خیانتی است که علیه شما صورت گرفته و شما به عنوان یک جنگجو و یک سامورایی این وظیفه را بر عهده دارید تا دشمنان خود شکست دهید و انتقام خود را از آنان بگیرید. در طول بازی انواع و اقسام سلاح ها در اختیارتان قرار میگیرد و باید با استفاده از آنها دشمنان پر تعداد خود را نابود نمایید. هم چنین با پیشروی در بازی میتوانید مهارت ها و توانایی های کاراکتر بازی را ارتقاء دهید و با دشمنان قدرتمند تر و باس فایت های چالشی وارد نبردی حماسی و جذاب شوید.

کنترل های بازی به صورت نرم و روان طراحی شده اند و از این حیث مشکی نخواهید داشت. البته گیم پلی بازی به صورت هاردکور طراحی شده است و برای گیمران مبتدی بسیار سخت و برای گیمران حرفه ای چالشی هیجان انگیز خواهد بود.