بازی Slash Mobs عنوانی زیبا در سبک نقش آفرینی میباشد که به تازگی توسط استودیو DoubleJump ساخته و پرداخته شده و به صورت کاملا رایگان در فروشگاه گوگل پلی عرضه گردیده است. هم چنین بازی پیشرو تاکنون با مجموع آرا حدود ۸ هزار نفر امتیاز بالا ۴٫۷ از ۵٫۰ و بیش از ۵۰۰ هزار بار دانلود را تجربه نموده است. هیولا ها و موجودات جهش یافته در حال افزایش هستند و این وظیفه شماست تا تیمی از قهرمانان را جمع کنید و با سفر مناطق مختلف به نبردی سخت و چالش برانگیز با آنان بپردازید.

اگر از طرفداران بازی هایی نظیر Tap Titans هستید قطعا تجربه بازی فوق شما را تا مدت های طولانی سرگرم خواهد کرد. بازی گیم پلی مشابه بازی ذکر شده دارد و شما باید با جمع آوری تیمی از قهرمانان مختلف به نبرد با موجودات و هیولا های جهش یافته بپردازید و در مراحل پایانی با باس فایت های قدرتمند دست و پنجه نرم کنید.

با پیشروی در بازی میتوانید قهرمانان و شخصیت بازی را ارتقاء دهید و یا با پول هایی که بدست خواهید آورد میتوانید قهرمانان جدید و قدرتمند تری را آنلاک نمایید. هم چنین میتوانید با استفاده از قدرت ها و مهارت های ویژه کاراکتر بازی باس فایت های سرسخت را مغلوب کنید.