بازی She Wants Me Dead عنوانی در سبک موزیک میباشد که به تازگی توسط استودیو Hello There AB ساخته و پرداخته شده و به صورت کاملا رایگان در فروشگاه گوگل پلی عرضه گردیده است. هم چنین بازی پیشرو تاکنون با مجموع آرا حدود ۲ هزار نفر امتیاز ۳٫۵ از ۵٫۰ و بیش از ۱۰۰ هزار بار دانلود را تجربه نموده است. در بازی فوق باید از دست گربه ای به نام لولا به جایی امن فرار کنید حال چرا یک گربه قصد کشتن شما را دارد؟ با پیشروی در بازی به سوالات خود پاسخ دهید.

بازی فوق عنوانی در سبک پلتفرمر میباشد که در آن موسیقی و ریتم آهنگ ها نقشی مهم را ایفا خواهند کرد و شما باید با استفاده از موسیقی های درون بازی تله هایی را که گربه ای به نام لولا برایتان تدارک دیده است را خنثی کنید و خود را به جای امنی برسانید.

داستان بازی از جایی شروع میشود که شما به خاطر چندین مشکل گربه خود را مورد اذیت قرار میدهد. اما گربه شما برخلاف دیگر حیوانات باطنی سرد و بی روح دارد و با کاری که شما با او کرده اید شرایط فراهم میشود تا گربه تان انتقامی سخت را طرح ریزی نماید. آیا شما به اندازه کافی باهوش هستید تا بتوانید از تله های لولا جان سالم به در ببرید؟ تنها یک نکته روشن در بازی وجود دارد و آن این است که لولا میخواهد شما بمیرید.