بازی BlazBlue RR – Real Action Game عنوانی در سبک اکشن میباشد که به تازگی توسط استودیو ۹۱Act ساخته و پرداخته شده و به صورت کاملا رایگان در فروشگاه گوگل پلی عرضه گردیده است. هم چنین بازی پیشرو تاکنون با مجموع آرا حدود ۱۵ هزار نفر امتیاز ۴٫۲ از ۵٫۰ و بیش از ۱ میلیون بار دانلود را تجربه نموده است. بازی فوق عنوانی مبارزه ای و ۲ بعدی است که با داشتن گرافیک بالا , گیم پلی مهیج و صداگذاری های دقیق تا به امروز محبوبیت بالایی را نزد بازیبازان اندرویدی کسب نموده است.

در نقش مبارزی قدرتمند قرار خواهید گرفت و باید با تعداد بی شماری از دشمنان خود در قالب لوکیشن های زیبا به مبارزه بپردازید و با استفاده از مهارت ها و توانایی های ویژه تان آنها را نابود کنید. کنترلر های لمسی بازی به شکلی کاملا حرفه ای طراحی شده اند. هم چنین صداگذاری شخصیت ها و دشمنان مهم در بازی توسط بازیگران معروف ژاپنی تهیه شده است و قطعا شما را مجذوب خود خواهد کرد.

محیط بازی به صورت ۲ بعدی میباشد و از گرافیک فنی و هنری بالایی برخوردار است. هم چنین مبارزات بازی به معنای واقعی کلمه نفسگیر و جذاب است و اگر کمی در بازی حرفه ای شوید میتوانید با کمبوهای دیوانه وار از خجالت دشمنانتان در آیید.