بازی Tour de France 2016 – The Game عنوانی در سبک سبیه ساز میباشد که به تازگی توسط استودیو PLAYSOFT ساخته و پرداخته شده و با قیمت ۳٫۵ دلار در فروشگاه گوگل پلی عرضع گردیده است. هم چنین بازی پیشرو تاکنون با مجموع آرا ۱۴۱ نفر امتیاز ۳٫۰ از ۵٫۰ و بیش از ۵ هزار بار دانلود را تجربه نموده است. در مسابقات حرفه ای و معتبر تور فرانسه شرکت کنید و با برترین افراد در رشته دوچرخه سواری به رقابت بپردازید.

بازی پیشرو تقریبا تمامی تور های معتبر جهانی را در خود جای داده است و شما باید با تشکیل تیم خود وارد هر یک از این مسابقات شوید و با سایر تیم ها به رقابتی سخت و چالش برانگیز بپردازید. هم چنین بازی دارای بخش چند نفره نیز خواهد بود و میتوانید در حالت های سرعتی , کوهستان و تایم تریل با دیگر بازیبازان در سراسر جهان به مسابقه بپردازید لازم به ذکر است که مسابقات در بیش از ۳۰ لوکیشن متفاوت دنبال میشود که قطعا به جذابیت بازی خواهد افزود.

شما رهبر تیم خود هستید و برای پیروزی در یکی از معتبرترین مسابقات دوچرخه سواری جهان باید استراتژی مناسب را طراحی کنید. نقاط قوت و ضعف هر یک از دوچرخه سواران تیم خود را بررسی کنید و باید ایجاد طرحی مناسب فاتح مسابقات تور فرانسه شوید.

نکته ۱: بازی آنلاین بوده و برای اجرا آن نیاز به اینترنت خواهید داشت.

نکته ۲: برای اجرا روان بازی , سازندگان حداقل ۱ گیگ رم را برای اجرا بازی پیشنهاد کرده اند.