بازی Hunt 3D عنوانی در سبک اکشن میباشد که به تازگی توسط استودیو iGames Entertainment ساخته و پرداخته شده و به صورت کاملا رایگان در فروشگاه گوگل پلی عرضه گردیده است. هم چنین بازی پیشرو تاکنون با مجموع آرا ۳۹۶ نفر امتیاز ۴٫۳ از ۵٫۰ و بیش از ۵۰ هزار دانلود را تجربه نموده است. تبدیل به شکارچی حرفه ای شوید و با سفر به سراسر جهان حیواناتی خطرناک را شکار کنید و به بزرگترین شکارچی تبدیل شوید.

وارد جنگل های انبوه و وسیع شوید و به شکار حیوانات متنوع و صد البته خطرناک و وحشی بپردازید. شما میتوانید حیواناتی نظیر آهو , خرس , یوزپلنگ , کرگدن و بسیاری دیگر را شکار کنید و خود را به یکی از برترین شکارچیان البته در دنیای مجازی تبدیل کنید.

با شکار هر حیوان میتوانید با آن عکس انداخته و عکس خود را با دیگر بازیبازان به اشتراک بگذارید هم چنین میتوانید تصویر صورت خود را در بازی آپلود کنید تا صورت شکارچی صورت خودتان باشد! هم چنین با پیشروی در بازی میتوانید انواع و اقسام سلاح ها را خریداری کنید و یا با استفاده از هلیکوپتر بر فراز حیوانات پرواز کنید و به شکار آنها بپردازید.

البته باید بدانید که شکارچی بودن کار آسانی نیست و اگر در زمان شکار حیوانی مانند شیر دیر بجنبید و یا تیرتان خطا برود قطعا این خود شما هستید که تبدیل به شکار خواهید شد.