MP3 Cutter Pro نرم افزار برش فایل های صوتی برای گوشی و تبلت های اندرویدی می باشد. حتما برای شما هم پیش آمده است زمانی که به یک فایل صوتی موسیقی و مصاحبه یا غیره گوشی می کنید قسمتی از آن مورد توجه شما قرار گیرد و بخواهید که فقط آن قسمت دلخواه را داشته باشید. این برنامه کاربردی به شما این اجازه را می دهد که به راحتی قسمت های دلخواه از یک فایل MP3 را برش داده و بر روی گوشی ذخیره کنید. شاید عمومی ترین کاربرد این برنامه امکان برش قسمت های دلخواه یک موزیک برای ساخت رینگتون های موردعلاقه باشد. از این رو به آسانی هر چه تمام موزیک های موردعلاقه خودتان را وارد برنامه کرده و ابتدا و انتها صدای زنگ را انتخاب کنید تا نرم افزار برایتان آن قسمت را برش دهد. البته همین کار را برای ساخت صدا های شخصی برای نوتیفیکیشن و زنگ هشدار نیز می توان انجام داد.

این برنامه تمامی فایل های برش شده توسط شما را در آدرس “sdcard/media/audio/” ذخیره کرده و به راحتی می توانید به آن ها دسترسی پیدا کنید. نا گفته نماند که شما پس از برش قسمت مورد نظرتان می توانید آن را با دیگران نیز از داخل برنامه به اشتراک بگذارید.

MP3 Cutter Pro توسط توسعه دهنده beka عرضه گردیده و تا این لحظه امتیاز ۴ از ۵ را درگوگل پلی بدست آورده و به قیمت ۱ دلار به فروش می رسد.