بازی Street Driver: Traffic Racing عنوانی در سبک مسابقه ای میباشد که به تازگی توسط استودیو Vard Dader ساخته و پرداخته شده و به صورت کاملا رایگان در فروشگاه گوگل پلی عرضه گردیده است. هم چنین بازی پیشرو تاکنون با مجموع آرا ۳۱ نفر امتیاز ۴٫۳ از ۵٫۰ و بیش از ۱ هزار بار دانلود را تجربه نموده است. یکی از اتومبیل های قدرتمند بازی را انتخاب کنید و در بزرگراهی با ترافیک سنگین با حداکثر سرعت بهترین رکورد خود را در میان بازیبازان دیگر در سرتاسر جهان به ثبت برسانید.

همان طور که گفته شد میتوانید با انتخاب یکی از اتومبیل های درون بازی وارد مسابقه ای هیجان انگیز و البته بی پایان شوید و بهترین رکورد خود را به ثبت برسانید. هم چنین با پیشروی در بازی پول بدست خواهید آورد که میتوانید از آن برای ارتقاء اتومبیل خود و یا خرید اتومبیلی قوی تر استفاده نمایید. بازی با داشتن لیدربورد جهانی رتبه شما و دیگر بازیبازان را به صورت آنلاین نشان خواهد داد و وظیفه شما نیز برای بهبود این رتبه افزایش رکوردتان است.

بازی Street Driver: Traffic Racing دارای بیش از ۳۰ نوع اتومبیل از کمپانی های مشهور از جمله: ب ام و , دوج , فورد , شورلت , هوندا , جگوار , مزدا , نیسان و کوئنیگزگ میباشد.

نکات:

– هر چه سرعت بیشتری داشته باشید امتیاز بیشتری کسب خواهید کرد

– زمانی که سرعت اتومبیل بیش از ۱۰۰ کیلومتر میباشد با سبقت گرفتن از نزدیک اتومبیل های دیگر امتیاز و سکه اضافی دریافت خواهید کرد

– رانندگی در جهت مخالف بزرگراه امتیاز و سکه اضافی به همراه خواهد داشت