Village City – Island Sim 2 یک بازی جدید و جذاب با موضوع شهرسازی می باشد که در ادامه سری اول خود تدارک دیده شده است. اگر از دوست داران بازی هایی چون city building sims هستید، بی تردید شیفته این بازی نسل آینده و در حال و هوای سرمایه داری و ساخت و ساز خواهید شد. در ابتدای کار یک روستای کوچک در اختیار شما قرار دارد که قادر هستید آن را به یک کلانشهر تمام عیار مبدل سازید. ساختمان های جدید احداث کرده، زندگی شهری خود را گسترش داده و شهروندان شهر زیبای خود را خرسند نمایید. امور حمل و نقلی از جمله خطوط قطار و خطوط هوایی را مدیریت کرده و از جهان مجازی بازی لذت ببرید. ذکر این نکته خالی از لطف نیست که بازی به هر دو صورت آنلاین و آفلاین قابل اجرا است.

از قوه خلاقیت خود استفاده کنید و به کشف آیتم ها و المان جدید تر مشغول شوید تا بتوانید جزیره خویش را به سرعت هر چه تمام گسترش و توسعه بدهید. جهان مجازی بازی را از همه جهات پیشرفت داده و از سازه های منحصر به فرد برای تبدیل کردن شهر کوچک خود به یک کلانشهر تمام عیار بهره ببرید. بیش از ۱۰۰ نوع ساختمان برای بنا نهادن در بازی وجود دارد که ازجمله آن ها می توان به: سینما ها، دفاتر، نانوایی، رستوران و حتی جایگاه سوخت اشاره کرد. جزیره کوچک شما می تواند مبدل به یک کلانشهر بزرگ شود. قادر هستید به انواع مشاغل مشغول شوید؛ ماهی گیری کنید، برای شهروندان پارک های تفریحی و فضای سبز فراهم کنید و آن ها را شادمان سازید. مراکز تفریحی و خوشگذرانی مختلفی در دسترس شما هستند که شامل، سواحل تفریحی، موزه ها، پرورشگاه گیاه، و حتی چرخ و فلک می باشند. مدارس، کلیسا و کتابخانه ها نیز از دیگر مراکز قابل ساختن در بازی هستند. در این بازی همه چیز بر پایه راضی نگه داشتن شهروندان و جذب توریست و شهروندان جدید است.

بازی “شهر مجازی” یک بازی زیبا، سرگرم کننده و جذاب برای سیستم عامل اندروید است که در سبک بازی های شبیه ساز بوده و توسط استودیو بازی سازی Pearl Games ساخته و پرداخته شده است. این بازی از گرافیک پر جزئیات و تنوع المانی بسیار بالایی برخوردار است و به واسطه همه جانبه بودن فرایند های شهری و مدیریتی تا کنون کاربران را مجذوب خود نموده است. شایان ذکر است که بازی Village City – Island Sim 2 تا به این لحظه موفق به کسب نمره ۴٫۵ از سوی کاربران در فروشگاه گوگل پلی شده است.