همراه بانک ملت – Mobile Bank Mellat  برنامه ای برای گوشی و تبلت های اندرویدی می باشد که بانک ملت در راستاى خدمت رسانى به مشتریان محترم اقدام به راه اندازى این سامانه نموده است. با نصب همراه بانک ملت امکان انجام تراکنش های مالی و پرداخت وجه برای دریافت کالا یا خدمات را به راحتی میتوانید انجام دهید.

هدف این سامانه استفاده مشتریان از خدمات مرتبط باحساب هاى متمرکز بدون مراجعه به شعبه و یا اینترنت و تنها از طریق تلفن همراه و به وسیله ارسال پیامک مى باشد. با دانلود آخرین نسخه همراه بانک ملت اندروید امکان استفاده از خدمات مورد نظر از طریق تلفن همراه به صورت ۲۴ ساعته فراهم شده و از سایر روش ها که در حال حاضر موجود و دردسترس میباشد سریعتر و ارزانتر است. همچنین موجب صرفه جویی در زمان و هزینه های شما شده و نقل و انتقال پول را تسریع می کند.

دانلود همراه بانک ملت Mobile Bank Mellat بروزرسانی نسخه جدید

نحوه فعالسازی همراه بانک ملت:

– تکمیل فرم درخواست استفاده از محصول همراه بانک در شعبه افتتاح کننده حساب متمرکز و درج شماره تلفن همراه خود در فرم مربوطه

– دریافت پاکت رمز همراه بانک از شعبه افتتاح کننده حساب

– مراجعه به سایت موبایل بانک ملت ۲ ساعت پس از دریافت پاکت رمز از شعبه , دریافت کلید تبادل از سایت مزبور

دانلود همراه بانک ملت از پایین صفحه و نصب آن بر روی تلفن همراه خود

– فعال سازی نرم افزار جهت بهره برداری از سامانه مطابق با راهنما

رمز پویا

اخیرا برای جلوگیری از سوء استفاده کلاهبردارن و افزایش امنیت هنگام پرداخت های اینترنتی نظام بانکداری با ایجاد رمز پویا این امکان را فراهم کرده است تا امنیت هنگام پرداخت های اینترنتی افزایش یابد در همین راستا بانک ملت هم برنامه ای را جهت تولید رمز پویا ایجاد کرده که شما هم میتوانید با دانلود برنامه رمزنگار ملت و یا سامانه پیامکی بانک از این امکان استفاده کنید.