بازی Real Manual Bus Simulator 3D عنوانی در سبک شبیه ساز است که به تازگی توسط استودیو Kick Time ساخته و پرداخته شده و به صورت رایگان در فروشگاه گوگل پلی عرضه گردیده است. هم چنین بازی پیشرو از مجموع آرا ۴۴۵ نفر امتیاز ۳٫۴ از ۵٫۰ و بیش از ۱۰۰ هزار بار دانلود را تجربه نموده است. در این بازی در نقش راننده اتوبوس مدرسه ای قرار خواهید گرفت و باید با مهارت های رانندگی خود در خیابان های شهر برانید و کارهای محول شده را به درستی انجام دهید. لازم به ذکر است که بازی هیچ گونه ویژگی تخیلی ندارد و تمامی کارهای مربوط به رانندگی بر عهده خودتان است.

ابتدا کلاچ را فشار داده و سپس دنده را عوض کنید و بعد از آن پای خود را روی پدال گاز گذاشته و اتوبوس خود را در مسیر های مختلف شهر به حرکت در آورید. باید بدانید که این بازی تجربه ای کاملا واقع گرایانه از رانندگی یک اتوبوس را در اختیارتان قرار خواهد داد. پس به فکر سرعت زیاد و یا لایی کشیدن میان دیگر اتومبیل ها نباشید زیرا جان بچه های مدرسه در دستان شماست و شما باید با رانندگی آرام و حساب شده خود را قابل اعتماد نشان دهید. پس در ترافیک ها حوصله داشته باشید , از تصادفات اجتناب کنید و بهترین شیوه ممکن کارهای خود را یکی پس از دیگری انجام دهید.

با پیشروی در بازی میتوانید از یک راننده معمولی در شهر به بهترین راننده اتوبوس تبدیل شوید و با درآمد بدست آمده اتوبوس خود را ارتقاء دهید. بازی دارای حالت های متنوع بوده و یکی از آن حالت ها مبارزه با زمان است و شما باید در این حالت کمی از قوانین رانندگی صرف نظر کنید و تا قبل از پایان زمان به محل مورد نظر برسید تا پاداشی ویژه نصیبتان شود. البته به قول معروف دیر رسیدن بهتر از هرگز نرسیدن است پس عجله نکنید.