بازی Hospital Nightmares عنوانی جذاب در سبک ترسناک و ماجرایی میباشد که به تازگی توسط استودیو ATG ساخته و پرداخته شده و با قیمت بالای ۱۵ دلار در فروشگاه گوگل پلی عرضه گردیده است. هم چنین بازی پیشرو تاکنون با رای تنها ۱ نفر امتیاز کامل ۵٫۰ از ۵٫۰ را کسب نموده و بیش از ۵ بار دانلود را تجربه نموده است.

خالی از لطف نیست که بدانید تنها یک نفر در مورد این بازی در حال حاضر نظر گذاشته و عنوان فوق را بازی زیبا و جذاب توصیف کرده است. در این بازی  خود را درون بیمارستانی متروک میابید و باید تلاش کنید تا راه خروج از آن را سریع تر پیدا کنید. البته این کار به همین راحتی نخواهد بود و باید در عین نزدیک شدن به در خروجی بیمارستان از موجودی که درون آن نیز قرار گرفته است دوری کنید زیرا اون چندان علاقه ای به مهمانان ناخوانده ندارد.

Hospital Nightmares با قرار دادن شما در محیطی نا آشنا و مرموز سعی دارد تجربه ای هولناک را برایتان به ارمغان آورد. جایی که دشمن شما موجودی ناشناخته بوده و شما نیز وسیله ای برای دفاع از خود ندارید پس دو راه بیشتر وجود ندارد: یا باید از موجود درون بیمارستان دوری کرده و راهی برای خروج از بیمارستان پیدا کنید و یا منتظر بمانید تا همان موجود به ملاقاتتان بیاید. ملاقاتی نه چندان دوستانه!